به منظور پیگیری مشکلات باشگاه داماش؛

دیدار مالک و مدیرعامل داماش گیلان با وزیر ورزش و جوانان

به منظور پیگیری مشکلات باشگاه مردمی داماش گیلان، مالک و مدیر عامل این باشگاه امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، به منظور پیگیری مشکلات باشگاه داماش گیلان، مالک و مدیر عامل این باشگاه امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

در حالی که چند روز قبل نیز مالک باشگاه داماش گیلان برای رفع مشکلات این باشگاه دیداری با محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهوری داشت و در ادامه این پیگیری ها صبح امروز (دوشنبه، ششم شهریور) اسماعیل حاجی پور مالک و محمد مهدی الطافی مدیر عامل داماش گیلان با همراهی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و دکتر رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان راهی تهران شده و در محل وزارتخانه ورزش و جوانان، نشستی را با دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و همچنین آقازاده معاون توسعه این وزارتخانه برگزار کردند و پیگیر رفع مشکلات این باشگاه پرهوادار شدند.

هواداران داماش که سال ها منتظر شرایطی آرام برای تیم شان ها هستند در کنار مدیریت داماش امیدوارند که این نشست ها به سرانجامی خوش و روزهایی بی دغدغه برای نماینده محبوب رشتی ها تبدیل شود.

گفتنی است اسماعیل حاجی پور که عضو شورای شهر رشت نیز می باشد در جلسه عصر امروز شورا غیبت داشت و به نظر می رسد به دلیل همین دیدار بوده است.

Share