در جلسه شورای شهر انزلی عنوان شد

در انتخاب شهردار اسیر جریانات سیاسی نمی‌شویم | افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی

جلسه شورای شهر انزلی با حضور شهروندان و خبرنگاران با جندین دستور کار برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  جلسه شورای شهر انزلی با حضور شهروندان و خبرنگاران به صورت علنی برگزار شد.

در این جلسه امیر احمدی فرد رئیس شورای شهر بندرانزلی  توصیه های امام جمعه به اعضای شورا برای انتخاب شهردار و تحت تاثیر فضاهای مجازی و فشارهای سیاسی قرار نگرفتن را ستودنی دانست و بیان داشت: ما برای پیشرفت شهر انزلی هم قسم شده ایم و به امام جمعه محترم قول می‌دهیم، شهرداری شایسته نام انزلی انتخاب کنیم و اسیر جریانات سیاسی و فضاهای مجازی قرار نگیریم.

گفتنی است رئیس شورا قبل از ورود به دستور اصلی جلسه از نماینده شرکت نافکو تولید کننده ماشین آلات آتش نشانی درخواست کرد تا توضیحاتی در خصوص محصولات شرکت و نحوه فروش و تحویل کالا داشته باشند.

در نهایت قرار شد دو نفر از اعضای شورای شهر و رئیس آتش نشانی با هزینه خود از شرکت نافکو در دبی بازدیدی داشته باشند.

در ادامه جلسه احمدی فرد در خصوص میران بدهی شهرداری انزلی گفت: همانطور که به مردم انزلی قول دادیم شورا و شهرداری دور پنجم را شفاف خواهیم کرد و در همین رابطه طی نامه ای از سوی مسئول مالی شهرداری به شورای شهر حدود ۷۲ میلیارد تومان تا به امروز شهرداری بدهکاری دارد و در روزهای آینده اطلاعات دقیق تری در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

رئیس شورای شهر بابت تاخیر در تعیین نرخ کرایه تاکسی از همه رانندگان عذرخواهی کرد و افزود: همان طور که قول داده بودیم اولین مصوبه شورا را به تعیین نرخ کرایه تاکسی ها اختصاص دادیم و ان شاء الله در سالهای آتی در اول اردیبهشت ماه در خصوص افزایش نرخ تصمیم گیری خواهیم کرد و به اتفاق آرا با پیشنهاد افزایش حدود ۱۰ درصدی نرخ موافقت شد.

در ادامه جلسه با رای گیری مخفی شعبان جعفری، حیدری و خانم نصیری بعنوان نمایندگان شورا در شورای شهرستان انتخاب شدند.

موسی زنجان خواه در کمیسیون بدوی و امیر احمدی فرد در کمیسیون تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ساختمانی و برف چالانی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون تحویل معاملات عمده و جعفری در کمیسیون انضباطی تخلفات رانندگان تاکسی انتخاب شدند.

همچنین کریم بخش و حیدری و زنجان خواه بعنوان نمایندگان شورا در نظارت بر مصوبات شهرداری و شورای شهر و هزینه و درآمد شهرداری انتخاب شدند.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share