برای اولین بار در مسابقات قرآنی نیروی دریائی راهبردی ارتش

درخشش تیم قرآنی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم (ع)

تیم قرآنی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع) نداجا- رشت برای اولین بار در مسابقات قرآنی نیروی دریائی راهبردی ارتش که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم قرآنی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع) نداجا در مسابقات قرآنی یگانهای نیروی دریائی ارتش برای اولین بار به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع) در مراسم استقبال از متسابقین قرآنی که فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا- رشت ، ناخدایکم احمدرضا شهیدی نیز حضور داشت ، ضمن تبریک موفقیتهای بدست آمده، قرآن را چراغ هدایت و روشنگر مسیر دست یابی به کمال بشریت توصیف کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک ارتش الهی و مکتبی، در راستای عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تربیت و پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن، با جدیت در این مسیر مقدس قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ حفظ، قرائت و تدبر در قرآن کریم در ارتش ج.ا.ا و بویژه در این فرماندهی گفت: تلاش بر این بوده است که فرهنگ ناب قرآن کریم مبداء و منبع اصلی برای کسب معنویت و بصیرت سیاسی و اجتماعی کارکنان قرار گیرد و در این میان علاقمندی کارکنان خدوم و خانواده های مومن ارتش ج.ا.ا در تحقق اهداف قرآنی بسیار مهم بوده است.

حجت الاسلام صمدی خاطر نشان کرد: فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) بعنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش، همواره در امور قرآنی پیشتاز بوده و شاهد موفقیت های بسیار کارکنان و خانواده های قرآنی این فرماندهی در مسابقات قرآنی بوده ایم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های بدست گفت: همه باید برای رشد و تعالی فرهنگ قرآن کریم در آحاد جامعه بویژه در نیروهای مسلح بکوشیم ، چراکه قرآن صراط مستقیم و امید بخش کسب پیروزی و موفقیت است.

لازم به ذکر است، در هفدهمین دوره مسابقات قرآنی یگانهای نیروی دریائی ارتش که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار گردید، تیم فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع) نداجا برای اولین بار با کسب ۵ مقام اولی و چند مقام ممتاز دیگر در رشته های حفظ و ترتیل به مقام قهرمانی رسید و تیم های منطقه چهارم دریائی امام رضا(ع) انزلی و فرماندهی آموزش تفنگداران دریائی قمر بنی هاشم(ع) منجیل به مقام دوم و سوم رسیدند.

Share