سرپرست سپیدرود خبرداد:

دربی گیلان در ورزشگاه عضدی رشت | ملوانی‌های کمتری می توانند به ورزشگاه بیایند

سرپرست تیم سپیدرود گفت: تعدادی از سکوهای ورزشگاه عضدی به دلیل مقاوم‌سازی فعلا قابل استفاده نیست و چون ظرفیت کم شده است طبعاً نسبت به بازی‌های قبل دو تیم تماشاگران کمتری از حریف فرصت حضور در ورزشگاه را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی بهارمست با اعلام این خبر که دیدار سپیدرود و ملوان در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه روز شنبه باید مقابل ملوان به میدان برویم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای این مسابقه مصدوم هم نداریم و ان شاءالله با تیمی کامل به مصاف ملوان می‌رویم.

ورزشگاه سردار جنگل هنوز آماده نشده و به همین دلیل بازی در ورزشگاه شهید عضدی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود درخصوص اینکه با توجه به میزبانی این تیم چه مقدار سکو در اختیار هواداران ملوان قرار می‌گیرد گفت: همانطور که می‌دانید تعدادی از سکوهای ورزشگاه عضدی به دلیل مقاوم‌سازی فعلا قابل استفاده نیست و بسته شده و فکر می‌کنم چون ظرفیت کم شده است طبعاً نسبت به بازی‌های قبل دو تیم تماشاگران کمتری از حریف فرصت حضور در ورزشگاه را داشته باشند؛ البته این موضوع در نشست هماهنگی قبل از مصاحبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازی‌های سپیدرود در فصل گذشته بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد و با توجه به اینکه در این مسابقه از تمامی استان گیلان به استادیوم می‌آیند امیدوارم بتوانیم از تمامی ظرفیت ورزشگاه استفاده کرده و علاقمندان به تیم سپیدرود از تماشای مسابقه تیمشان محروم نباشند. نکته مهمتر این است که مردم رشت خاطرات خوبی از ورزشگاه عضدی دارند و تا زمانی که ورزشگاه سردار جنگل آماده شود بازی‌ها را در این ورزشگاه تماشا می‌کنند.

بهارمست در خصوص اینکه توصیه‌اش به هواداران دو تیم برای دربی گیلان چیست، گفت: هر دو تیم از تیم‌های پرطرفدار و سنتی فوتبال ایران هستند و ما انتظار داریم روز بازی فقط تیم‌های خودشان را تشویق کنند و از دامن زدن به حواشی خودداری کرده تا به نوعی سپیدرود و ملوان محروم نشوند. خواسته ما این است که تماشاگران سپیدرود تیم خود را مثل همیشه تنها نگذارند و خدای ناکرده هواداران دو تیم کاری نکنند که باعث محرومیت دو تیم شود.

Share