وحشیانه و بدون توجه به التماس هایم به من تعرض کرد

دخترساده دل در دام سیاه مامور قلابی گشت ارشاد

پسرتبهکار که دختر ساده دل را در خیابان ربوده و در خودرو به او تعرض کرده بود، صبح دیروز به اتهام آدم ربایی و تعرض در شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال گذشته با شکایت دختر جوانی که سراسیمه خودش را به کلانتری نواب رسانده بود، آغاز شد. این دختر به پلیس گفت: «ساعتی قبل پسر جوانی که خود را مأمور معرفی می‌کرد با ماشین مقابلم ایستاد و پس ازچند دقیقه سؤال و جواب مرا به خاطر پوشش‌ام سوار خودرویش کرد تا به قول خودش تحویل پایگاه گشت ارشاد بدهد. من هم با دیدن دستبندی که روی داشبورد بود فکر کردم او مأمور پلیس است. ولی کمی بعد از اینکه سوار شدم او مرا به محلی خلوت کشاند و بعد هم وحشیانه و بدون توجه به التماس هایم به من تعرض کرد تا اینکه درفرصتی مناسب از ماشین پیاده شدم و پا به فرار گذاشتم.»
ازآنجا که دخترجوان شماره پلاک خودرو را به مأموران داده بود، چند روز بعد پسر تبهکار با تجسس‌های گسترده پلیسی شناسایی و دستگیر شد. او صبح دیروز به اتهام آدم ربایی و تعرض به دختر بیست ساله در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت -مستشاردادگاه -پای میز محاکمه ایستاد. در آغاز جلسه دختر جوان به طرح شکایت پرداخت و سپس متهم به جرمش اعتراف کرد. قضات نیز پس از شور او را به اتهام آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به اتهام تعرض به ۹۹ضربه شلاق محکوم کردند. اما چون مرد جوان هیچ ادعایی درباره مأمور بودنش به دختر جوان ابراز نکرده بود و دختر جوان خود تصور کرده بود که او مأمور است مرد جوان از اتهام جعل عنوان تبرئه شد.

Share