مدیرعامل داماش گیلان:

داماش از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‌شود | تیمداری در لیگ دسته دوم هزینه‌های زیادی دارد

مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هیچ تفاوتی در هزینه‌های جاری بین تیم‌های لیگ دسته دومی و تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وجود ندارد و در هر سه رده، تقریباً هزینه‌های تمرینات و سفر یکسان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدمهدی الطافی پیرامون آغاز بازی‌های داماش در لیگ دسته دوم گفت: بازی برابر ترمه اولین دیدار داماش در لیگ دسته اول بود و با توجه به تمرینات بدن‌سازی پیش فصل که داشتیم بازیکنان نیاز به زمان‌دارند تا به شادابی و شرایط ایده آل دست یابند. در بازی برابر ترمه هدفمان این بود که یک بازی باحوصله انجام دهیم و به پیروزی دست‌یابیم.

وی بابیان اینکه هدف داماش در فصل جدید صعود به مسابقات لیگ دسته اول است اظهار داشت: سعی کردیم در فصل جدید تیم را جوان کرده و تا حد امکان بازیکنان بومی جذب کنیم. سعی کردیم بازیکنان بومی که چه در داخل استان و چه در خارج از استان بودند را جذب کنیم. درمجموع شرایط تیم داماش نسبت به سایر تیم‌های لیگ دسته دوم هم ازنظر فنی و هم ازنظر میانگین سنی بهتر است و اگر شرایط به‌خوبی پیش برود حتماً به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

مدیرعامل داماش با اشاره به مشکلات مالی داماش گفت: متأسفانه تیم داماش از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‌شود و تنها توسط مالک شخصی اداره می‌شود و آقای حاجی پور به‌تنهایی و از جیب شخصی تا اینجای کار هزینه‌های داماش را متقبل شده‌اند.

الطافی با بیان اینکه هزینه برگزاری تمرینات و انجام سفر که هیچ تفاوتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی ندارد، تصریح کرد: تیم داری در لیگ دسته دوم هزینه‌های زیادی دارد و همانند تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی داماش هم باید بازی‌های خارج از خانه برگزار کند و همان هزینه‌های جاری را دارد.

وی گفت: در دور اول ۹ بازی دور از خانه‌داریم که باید به جنوب و شرق کشور سفر کنیم که در صورت صعود به دور دوم، پنج دیدار دور از خانه در دور دوم هم خواهیم داشت و به هزینه‌های تیم داری اضافه خواهد کرد، همان‌طور که اشاره کردم هیچ تفاوتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی ندارد مضاف بر اینکه در لیگ برتر، سازمان لیگ از طریق اسپانسرهای محیطی و تلویزیونی به تیم‌های لیگ برتری کمک هم می‌کند ولی در لیگ دسته دوم خبری از حق پخش نیست.

الطافی بابیان اینکه تشکیل تیم‌های پایه اهمیت زیادی دارد، افزود: در حال حاضر در تیم بزرگ‌سالان داماش چند بازیکن از رده‌های سنی حضور دارند ولی به دلیل مشکلاتی که در فصل جاری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم تمام تمرکزمان را بر روی صعود به لیگ یک گذاشته‌ایم و به امید خدا تشکیل تیم‌های پایه هم در برنامه‌های باشگاه داماش است.

Share