صادقیان پس از پیوستن به عثمانلی‌اسپور

خیلی دوستانه از سپیدرود جدا شدم | اینجا قرارداد نبسته کلی پول گرفته‌ام

بعد از فسخ قرارداد با سپیدرود رشت، خیلی‌ها تصور می‌کردند پیام صادقیان بدون تیم بماند اما او در نهایت تصمیمی عجیب گرفت و راهی فوتبال ترکیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه خبرورشی نوشت: جالب اینجاست که تیم جدید پیام یعنی عثمانلی‌اسپور فصل گذشته در لیگ اروپا بود و در فوتبال ترکیه تیم ضعیفی محسوب نمی‌شود. با صادقیان درخصوص رفتن به ترکیه و… صحبت کردیم.

در این چند روز خیلی در مورد تو شایعه ایجاد شد. خودت خبر داشتی؟
نمی‌دانم دقیقاً شایعات چه بود اما زیاد مهم نیست چون وقتی به ترکیه رفتم، دیگر تمرکزم روی تمرینات بود و اینکه بتوانم در تیم جدیدم خودم را نشان دهم. تقصیر من نیست که بعضی‌ها دنبال خبرهای فضایی هستند. من به این چیزها عادت کرده‌ام. در ایران فقط فوتبالیست‌ها را خراب می‌کنند و تا حالا ندیدم که این رویه تغییر کند. واقعاً دیگر به این چیزها فکر نمی‌کنم.

این درست است که کارت بازی تو برای سپیدرود صادر نشد؟
خیر، اصلاً این خبر صحت ندارد. قرار بود باشگاه سپیدرود به من مبلغی را بدهد اما این پول به حسابم واریز نشد. اتفاقاً خیلی دوستانه صحبت کردیم و در نهایت در فضایی کاملاً خوب جدا شدم.

چطور از لیگ ترکیه سر درآوردی؟
خب، من از چند ماه پیش کارهایم را دست فردی در اروپا سپردم که کارش را بلد است. در نهایت او مرا به عثمانلی‌اسپور پیشنهاد داد و کادر فنی این تیم هم بازی‌هایم را دیدند و انتخابم کردند.

به این فکر نکردی که برخی از بازیکنان ایرانی خاطره بدی از حضور در فوتبال ترکیه دارند؟
خیر، امتیاز مثبت من این است که زبان ترکی استانبولی را فول هستم و اینجا خیلی راحت می‌توانم ارتباط بگیرم. این خیلی فرق دارد که یک فوتبالیست زبان ترکیه‌ای را کامل بلد باشد و من می‌توانم خیلی چیزها را برای خودم در شرایط بهتری قرار دهم.

فکر می‌کردی بعد از نرفتن به سپیدرود خیلی زود این پیشنهاد به تو برسد؟
خب، این کار خدا بود. اینجا واقعاً به بازیکنان احترام می‌گذارند و حتی تا الان که هنوز قرارداد امضا نکرده‌ام، به من حدود ۱۰میلیون پول توجیبی داده‌اند که برای این مدتی که اینجا هستیم خیلی زیاد است.

هنوز خانه نگرفتی؟
خیر، ولی راننده دارم و مشکلی نیست.

قراردادت چند ساله است؟
من قرارداد سه ساله امضا کردم. البته هنوز قرارداد نبستم و تست پزشکی ندادم چون به دلیل ایام عید قربان چند روز اینجا تعطیل بود.

بعد از جدایی از سپیدرود از تیم‌های ایرانی پیشنهاد نداشتی؟
خیر، پیشنهادی نداشتم. احتمالاً خیلی از مربیان فکر می‌کردند حاشیه دارم. واقعاً خوشحالم که خدا کمکم کرد و به لیگ ترکیه آمده‌ام که در بین لیگ‌های معتبر دنیا قرار دارد.

حتماً به ترکیه رفتی تا به تیم ملی برسی؟
خب، یکی از هدف‌هایم همین است. من هرگز انگیزه‌ام را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی از دست نمی‌دهم.

قرار است شماره چند را بر تن کنی؟
اکثر شماره‌ها در اختیار دیگر بازیکنان بود ولی من ۶۶ را انتخاب کردم.

چرا ۶۶؟
به خاطر ۶ معروف عدد ۶۶ را انتخاب کردم!

Share