مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

خداوند را گواه می‌گیرم که در جابجایی رئیس اوقاف و امور خیریه لاهیجان مستقل عمل کردم

حجت السلام مهدی بازدار بعد از ۱۴ ماه فعالیت در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل جای خود را به سید حامد میرحسینی اشکوری رییس پیشین اداره اوقاف و امورخیریه تالش و رضوانشهر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در مراسم تکریم و معارفه رئیس اوقاف و خیریه لاهیجان در بیت امام‌جمعه این شهر بابیان ارائه عملکردی از فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با اشاره به خیمه‌های معرفت اظهار کرد: خیمه‌های معرفت از طلاق و انحرافات دینی، اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی بابیان اینکه در حوزه قرآنی اوقاف از هیچ امکانات دولتی استفاده نمی‌کند افزود: شرکت‌کننده مسابقات قرآنی در کشور در سال ۸۸ بین ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر بودند، اما امسال در استان گیلان ۳۵۰ هزار نفر دور سفره قرآن نشستند که این قابل بیان در خطبه‌های نماز جمعه و شورای اداری است و البته قابل حمایت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به امکانات شهر لاهیجان بابیان اینکه اداره این شهر یک خودروی پراید دارد و مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور بسیار است افزود: آقای بازدار طلبه انقلابی هستند که من به هر بقعه‌ای در نقاط کوهستانی و ییلاقی سرکشی کردم ایشان گفتند بنده یک یا دو بار به اینجا آمده‌ام.

وی با اشاره به جابجایی در اداره اوقاف لاهیجان بابیان اینکه مسئولیت ماندگار نیست و محل آزمایش، امتحان و اظهار خدمت است گفت: پیش‌ازاین نزد نماینده خبرگان رهبری دراستان مازندران رفتم و به ایشان گفتم که رئیس اداره لاهیجان را می‌خواهم تعویض کنم که ایشان گفتند هرکه را دوست دارید بیاورید که ما و شما می‌خواهیم با آن‌ها کارکنیم.

علیزاده بابیان اینکه خداوند را گواه می‌گیرم که در این جابجایی مستقلاً عمل کردم و این را به امام‌جمعه، نماینده محترم و فرماندار گفتم افزود: نمی‌شود که با یک زنگ، تلفن و آمدن در اداره کل، رئیس اداره را تعویض کنیم.

وی بابیان اینکه من طلبه باید حجت داشته باشم و روز قیامت پاسخگو باشم افزود: به دوستان گفتم اگر هر سه نفرتان (امام‌جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار) بگوئید تغییر دهید شاید این کار را نکنم؛ هیچ‌کس حق ندارد از این جابجایی سوءاستفاده کند و خودم پاسخگو خواهم بود.

علیزاده بابیان اینکه می‌خواهیم از جناب بازدار طلبه انقلابی و پرکار در اداره کل استفاده کنیم گفت: تلاش مضاعف و روحیه جهادی در آقای بازدار وجود داشت.

وی افزود: رئیس جدید نیز تجربیات خوبی دارد، چون لاهیجان به لحاظ داشتن موقوفات و بزرگانی که ظرفیت هستند در استان حائز اهمیت است.

علیزاده با اشاره به حضور حامد حسینی اشکوری در تصدی ریاست اوقاف لاهیجان گفت: وی در قم موفق بوده و در شهرستان تالش نیز موفقیت‌های خوبی داشته و با فرمانداران مختلف و نمایندگان تعامل خوبی داشت و از نیروهای خوب و موفق ما هستند به شرطی که کمک کنید قطعاً خدمات خوبی اتفاق خواهد افتاد.

علیزاده بابیان اینکه برنامه‌های سازمان مشخص است و کسی نمی‌تواند آن را کم‌وزیاد کند افزود: از رئیس جدید می‌خواهیم که با فرماندار و نماینده مجلس تعامل داشته باشد زیرا با تعاملات مشکلات حل می‌شود.

Share