بازدید معاون رئیس جمهور از ورزشگاه تختی

حضور نوبخت در جمع بازیکنان ملوان | حمایت از تیم‎های ورزشی جزو برنامه‌های دولت است

محمدباقر نوبخت با حضور در استادیوم تختی انزلی در جمع بازیکنان ملوان حاضر شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران در بندر انزلی با اشاره به اینکه هفته گذشته در استان های خراسان رضوی و گلستان حضور داشتم، گفت: با توجه به تقارن این هفته با هفته دولت ایجاب کرد در تقسیم کاری که بین وزرا صورت گرفت بنده این افتخار را پیدا کردم که در گیلان حضور یابم و با شهدای عزیز تجدید میثاق نمایم.

وی با بیان اینکه امروز دیداری از مزار شهدای بندر انزلی داشتم، اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان برومند و ورزشکار انزلی و تیم محبوب ملوان که برای همه ایرانیان به خصوص برای ما گیلانیان مهم است، دیدار کردم و خداقوتی به آنها گفتم.

نوبخت همچنین ادامه داد: حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است و حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان که با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه مسابقات مهمی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، گفت: باید جایگاه و ابنیه این ورزشگاه باcسازی شود و این موضوع جزو طرح های عمرانی استانی و ملی است.

 رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مسائل مربوط به گلزار شهدای انزلی نیز اظهار داشت: با توجه به وجود باران زیاد و نزولات جوی گلزار شهدای انزلی نیاز به سرپناهی دارد که در این رابطه هماهنگ شد نسبت به تکمیل سقف و ابنیه این فضای معنوی و روحانی اقدام شود.

Share