با حضور جمعی از مسئولین

جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان برگزار شد

در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ هادی رفیعی سرهنگ حجت نافعی جایگزین وی در سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین از جمله سردار کاظمی پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ هادی رفیعی سرهنگ حجت نافعی جایگزین وی در سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان شد.

محمدحسن عاقل منش نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ هادی رفیعی به سرهنگ حجت نافعی تبریک گفت.

وی با بیان اینکه بسیج عین جامعه است افزود: بچه های بسیج، فرزندان این مرز و بوم هستند و با جامعه فاصله ندارند و می توانیم از تمامی ظرفیت های موجود برای ترویج و توسعه رشته های مختلف ورزشی بهره ببریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ضرورت معرفی اهداف بلند مدت اظهارداشت: برگزاری مسابقات و شرکت در راهپیمایی ها و اقدامات مشابه در حال انجام است اما ما باید علاوه بر آنها نقاط آسیب پذیر ورزش را بشناسیم و بدانیم در چه حوزه ای بسیج ورزشکاران می تواند فعالیت کند و به عنوان فرهنگ و الگو نهادینه کند.

محمدحسن عاقل منش با طرح این پرسش که امروز در جامعه چند تختی و پوریای ولی پرورش داده ایم در ادامه گفت: البته در بسیاری از ورزشکاران روحیات زیبایی می بینیم اما چقدر توانستیم این عزیزان را شناسایی و این روحیات پهلوانی را تقویت و ترویج کنیم تا الگوی مناسبی برای جوانان باشند؟

وی با اشاره به زلزله بویین زهرا و پیشگامی پهلوانان، پرسید: در آن روزها چه کسی پیشقدم بود و برای زلزله زده ها کمک جمع می کرد و یکسره آن را به مردم بویین زهرا رساند؟ شهد شیرین این اقدام تا امروز هم در وجود ما است.

عاقل منش در پایان شهیدان را بهترین الگو برای جامعه دانست و تصریح کرد: در بحث یادواره شهدا، بسیج ورزشکاران می تواند با همت همه روسای هیئت های ورزشی با کوله باری از تجربه، توان ابتکار و ذوق و سلیقه اقدامات مناسبی انجام دهد.

Share