خروج از جاده سواری پراید حادثه آفرید

جان باختن چهار نفر در جیرنده به علت سقوط خودرو به دره+ عکس

در پی خروج یک دستگاه سواری پراید و سقوط در دره حاشیه راه راننده و ۳ نفر از سرنشینان آن جان باختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی خروج یک دستگاه سواری پراید و سقوط در دره حاشیه راه راننده و ۳ نفر از سرنشینان آن جان باختند.

سرهنگ حسین محمدپور با بیان خبر سقوط خودروی پراید در دره و درگذشت ۴ نفر، افزود: در ساعت ۵۵: ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید که در محور ییلاقی چلوانسر جیرنده در حال تردد بود به علت عدم توجه کافی به جلو از مسیر خود خارج و وارد دره حاشیه راه به ارتفاع حدود ۴۰ متری شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در اثر این تصادف متاسفانه راننده (خانم ۳۲ ساله) و ۳ نفر از سرنشینان سواری (خانم ۲۶ ساله و دو مرد ۵۳ و ۶۰ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپردند. دیگر سرنشین سواری ( مرد ۲۶ ساله) به شدت مجروح شد که به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ محمدپور در پایان ضمن ابراز تاسف در خصوص وقوع این حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال ۹۶ به علت وقوع چندین فقره خروج از جاده و واژگونی در محورهای ییلاقی و کوهستانی استان منجر به کشته شدن ۱۱ نفر گردیده است لازم است رانندگان محترم در هنگام تردد در محورهای کوهستانی در ابتدا از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن بوده و سپس با رعایت سرعت مطمئنه و دقت کافی به جلو رانندگی نمایند در ضمن از ترمز نمودن های پیاپی در این محورها خودداری و با دنده سنگین حرکت نمایند تا ان شالله به یاری خداوند متعال زین پس شاهد تکرار این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

Share