از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول؛

توقف ملوان در یک بازی جنجالی قوی سپید بازی برده را با تساوی عوض کرد

از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتیال کشور، دو تیم ملوان بندر انزلی و بادران تهران عصر امروز در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی پرحاشیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتیال کشور، دو تیم ملوان بندر انزلی و بادران تهران عصر امروز در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی پرحاشیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حجت صدقی، مهدی کربلایی، مهیار زحمتکش، وحید حیدریه، ایمان باصفا، محمد پور رحمت الله، پژمان نوری، پوریا غلامی، بابک مرادی (امین جهان کهن)، شهریار مغانلو و محمد روشندل (از سینا دست‌نشان) در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

بازی در نیمه اول متعادل پیش رفت تا اینکه داور در لحظات پایانی این نیمه یک پنالتی به سود ملوان گرفت و ایمان باصفا توانست این پنالتی را وارد دروازه حریف کند.

در نیمه دوم بادران تهران توپ و میدان را در دست داشت و چندین موقعیت خطرناک گلزنی را بر روی دروازه ملوان ایجاد کرد که با تیزهوشی خط دفاعی و دروازبان ملوان بادران نتوانست از این موقعیت ها به گل برسد.

در دقیقه ۸۳ بازی داور سرنگونی بازیکن بادران را بزرگنمایی دانست و بازیکن بادران را از زمین مسابقه اخراج کرد که این موضوع با اعتراضات شدید کادرفنی بادران همراه بود و چند دقیقه ای بازی از جریان اصلی خود خارج شد.

بادران ۱۰ نفره همچنان به حملات خود ادامه داد و عقب نکشید تا این در دقیقه ۹۳ بازی از روی یک ضربه ایستگاهی توانست گل تساوی را وارد دروازه ملوان کند.

ملوان پس از دریافت گل به خود آمد و جلو کشید تا این که به مانند نیمه اول در لحظات پایانی نیمه دوم داور به سود این تیم پنالتی گرفت و این کار با اعترض شدید کادرفنی و بازیکنان بادران همراه بود و منجر به اخراج یک بازیکن دیگر از بادران شد و این تیم ۹ نفره شد.

ایمان باصفا که می توانست گل دوم خود و تیمش را بزند و سه امتیاز شیرین خانگی را برای ملوان بدست آورد، موفق به این کار نشد و بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

گفتنی است ملوان بندر انزلی از سه بازی خود توانست ۴ امتیاز کسب نماید.

Share