دیارمیرزا گزارش می‌دهد

توضیحات رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) درباره جراحی نماینده رشت

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) ضمن تکذیب خبر کانال تلگرامی درباره جراحی محمدصادق حسنی نماینده رشت توضیحاتی ارائه کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  صبح امروز بود که مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری در کانال تلگرامی‎اش به عیادت خود از نماینده مردم رشت در مجلس اشاره کرد.

در ذیل این تصویر نوشته شده بود که نماینده رشت به دلیل عمل زیبایی بینی در بیمارستان امیرالمومنین رشت بستری شده است.هرچند ساعتی پس از انتشار این عکس، کانال اطلاع رسانی نماینده لنگرود در ابتدا متن ذیل عکس را ویرایش و بعد از آن نیز عکس و خبر عیادت را بطور کامل حذف کرد!

انتشار این خبر در حالی بازتاب متفاوتی در فضای مجازی داشته است که دکتر علی فقیه رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع)رشت که یکی از بهترین متخصصین بینی می باشد در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد.

وی که پزشک معالج نماینده رشت نیز بوده در رابطه با شرایط جسمی بیمار خود اظهار کرد: دکتر حسنی برای مدت طولانی مبتلا به سینوزیت مزمن همراه با پولیپ بینی بودند و درمان دارویی در این زمینه نیز موفقیت آمیز نبود.

دکتر فقیه اضافه کرد: با توجه به این شرایط روز پنج‌شنبه ایشان تحت عمل جراحی آندوسکوپی سینوس قرار گرفت.

وی جراحی صورت گرفته را صرفا یک عمل درمانی دانست و گفت: با این عمل هیچ تغییری در ظاهر بینی ایشان ایجاد نشد و پولیپ و ترشحات چرکی که داخل سینوس ایشان بود از طریق آندوسکوپ تخلیه شد.

 

Share