مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان

توسعه ظرفیت صنعتی در منطقه آزاد ضروری است

شهیدی گفت: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد.

احمد علی شهیدی به بیان جایگاه و اهمیت صنایع کوچک در جوامع امروزی پرداخت و اظهار داشت: تداوم رشد صنعت مستلزم توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز، بیان داشت: با توجه به استقبال فراوان سرمایه گذاران صنعتی برای حضوردر این منطقه، توسعه ظرفیت صنعتی در منطقه آزاد ضروری است.

وی در ادامه افزود: با توجه به مزیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی، احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی و خوشه‌های صنعتی در این منطقه بسیار مناسب است چرا که توسعه خوشه‌ای صنعتی دارای بازدهی بیشتری نسبت به سایر راه‌های توسعه بنگاههای بخش خصوصی است و به دلیل افزایش همکاری و فعالیتهای مشارکتی هزینه کمتری را نیز در بردارد.

احمد علی شهیدی بیان داشت: حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور، حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان این موضوع که حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید، ایجاد اشتغال مولد و بهبود فضای کسب و کار از اهداف راهبردی شرکت شهرک های صنعتی استان می‌باشد، افزود: حمایت قانونی، ارائه خدمات مناسب و توسعه سرمایه گذاری داخلی در بخش صنعت از جمله مواردی است که جهت تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی گیلان می‌باشد.

Share