شکریه: حواشی حضور همزمان در شورا و اتاق اصناف احساسی و خارج از چهارچوب قانون بود

بررسی کارشناسی شورا بر روی ۵ گزینه تصدی شهرداری رشت

عضو شورای شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار این شهر گفت: قرار بر این شد که ۵ نفر از این اعضا مورد بررسی بیشتری قرار گیرند و در خصوص آنها کارشناسی های لازم صورت گیرد و در نهایت تصمیم گیری شود.

جلال الدین محمد شکریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلال الدین محمد شکریه با اشاره به معیارهای انتخاب شهردار و بیان اینکه معیارها و نظرات در بین اعضا متفاوت است اظهار داشت: از مهم ترین نکاتی که توسط اعضا به اجماع رسیده فعال بودن شهردار منتخب است.

عضو شورای شهر رشت افزود: تحصیلات مرتبط، سابقه مدیریتی، اعتقاد به اجرای مصوبات شورا، فردی عمل نکردن و احترام به اعضای شورا از دیگر مواردی است که شهردار باید به آنها پایبند باشد.

شکریه با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت شغلی در بین پرسنل شهرداری از وظایف شهردار است خاطرنشان کرد: پویا بودن شهرداری که صاحب سبک و نظر باشد و همچنین ارتباط آن با مدیران استانی و حس مسئولیت پذیری از آیتم هایی است که شهردار منتخب باید به آنها توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٢٣ تا ٢۵ نفر برای تصدی پست شهرداری رشت مورد مصاحبه اعضای شورا قرار گرفتند افزود: بر اساس اجماع اعضای شورا قرار بر این شد که ۵ نفر از این اعضا مورد بررسی بیشتری قرار گیرند و در خصوص آنها کارشناسی های لازم صورت گیرد و در نهایت تصمیم گیری شود.

شکریه خاطرنشان کرد: در انتخاب شهردار به هیچ وجه عجولانه تصمیم گیری نمی کنیم بلکه در نظر داریم به دور از تصمیمات احساسی با یک خرد جمعی به نتیجه واحد برسیم.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان در خصوص ترکیب کمیسیون های شورای اسلامی شهر رشت و حضور خود در این کمیسیون ها بیان داشت:در این خصوص فرم هایی توزیع شد که بزودی اعضای شورا با توجه به درخواست هایشان ترکیب ها را مشخص خواهند کرد.

عضو شورای شهر ادامه داد: هدف بنده کمک به مجموعه شهرداری و شهروندان عزیزمان است و هر جا حضور داشته باشم سعی میکنم وظایف خودم را به نحو احسنت انجام دهم.

شکریه در پایان با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون عدم امکان حضور همزمان وی در شورای شهر و اتاق اصناف، این حواشی را احساسی و خارج از چهارچوب قانون عنوان کرد.

Share