فرماندار آستانه اشرفیه مطرح کرد

برای موفقیت جناح‌بندی را باید کنار گذاشت | نصب پرده‌های مناسبتی ادارات توسط شهرداری

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: در مسائل مختلف اقتصادی و اجتماعی باید فارغ از جناح‌های سیاسی به فرموده مقام معظم رهبری به دنبال همدلی و هم‌زبانی باشیم پس باید به آن رنگ بوی اجرا بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم حیدری در مراسم تجلیل از تعاونی‌های شهرستان به مناسبت هفته تعاون با اشاره به اینکه هدف از هفته تعاون، تعاون گری در کشور است اظهار کرد: تعاون گرایی جزء واجب‌های کشور است و کشور به آن نیاز دارد و ما باید با تلاش تعاون را از رکن دوم اقتصاد کشور به رکن اول تبدیل کنیم.

وی با اشاره وضعیت تعاونی‌ها شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: تعاونی شهرستان هرچند با ایده آل‌های ما فاصله دارد اما باید تلاش شود تا به آن جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بیان کرد: باید بررسی‌های گوناگونی صورت بگیرد تا موانعی که در مسیر ره تعاون قرارگرفته است برداشته شود

حیدری بابیان اینکه نزدیک به ۶ ماه است که این تعاونی که در آن حضور داریم هیئت مؤسس تشکیل شد است گفت: در کشور ما همه طیف‌های سیاسی وجود دارند ولی این‌همه کشور ما نیست و این‌ها بخشی از کشور را تشکیل می‌دهند و مردم ما عام‌تر از این‌ها هستند.

وی افزود: در مسائل مختلف اقتصادی و اجتماعی باید فارغ از جناح‌های سیاسی به فرموده مقام معظم رهبری به دنبال همدلی و هم‌زبانی باشیم پس باید به آن رنگ بوی اجرا بدهیم.

 حیدری با اشاره به اینکه در شهرستان آستانه هم از جناح‌های مختلف سیاسی حضور دارند افزود: تعاونی توسعه و عمران ازجمله تعاونی عامی است که بخشی از اقتصاد و رونق اقتصادی ما را به آن سامان دهد و باید فارغ از گروه‌های جناحی و حزبی افرادی را در مسند این تعاونی قرار دهیم تا تعاونی به‌خوبی شکل‌گرفته و به مسیر خود ادامه دهد.

فرماندار آستانه بیان کرد: باید برای موفقیت جناح‌بازی را کنار گذاشت و فارغ از جناح‌بندی فکری، افرادی را که توانایی انجام کار موردنظر تعاون رادارند سرکار بیاوریم.

وی بابیان اینکه افراد قوی باید در هیئت‌مدیره باشند گفت: باید هیئت‌مدیره کارآمد و قوی که دارای ایده اقتصادی هستند را بیاوریم تا برای تعاونی شهرستان درآمد بیاورد و میزان اثربخشی تعاونی‌ها را بالا ببرد.

حیدری بابیان اینکه افراد هیئت مؤسس تعاونی‌ها باید خود توانایی کار بالای داشته باشند گفت: این افراد باید بتوانند افراد مستعد را به تعاونی‌ها بیاورند و درآمدزایی کنند.

وی افزود: در فرمانداری شهرستان مصوب شد که همه اداره‌ها سه روز قبل از هر مناسبتی پرده‌های مناسبتی خودشان را به شهرداری تحویل دهند و شهرداری در شهر نصب و سپس پس دهد و حتی مطرح‌شده که از تابلوهای الکترونیکی استفاده کنیم تا هزینه‌ها کمتر شود.

Share