رمضانپور نرگسی: داشتن شهردار بومی مزیت است اما فضیلت نیست

با دخالت اعضای شورا در عزل و نصب مدیران شهرداری به شدت مخالفم

عضو شورای اسلامی شهر رشت در جمع بازنشستگان شهرداری رشت بیان کرد: جناح بندیهای سیاسی در شورا معنا ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت با حضور در جمع بازنشستگان شهرداری رشت اظهار کرد: منتخبین شورای پنجم رشت برای خدمت به مردم آمده اند و باید به دور از جناح بازیهای سیاسی برای توسعه شهر رشت گام بردارند.

احمد رمضانپور افزود: شهر رشت نیازمند اقدامات زیر ساختی است و بنده معتقدم باید پاسخگوی اعتماد مردم باشیم.

وی با اشاره به عزل و نصبها در شهرداری رشت تصریح کرد: با دخالت اعضای شورا در عزل و نصب مدیران شهرداری به شدت مخالفم و خدمت صادقانه همواره برایم از اولویت برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار رشت گفت: اعضای شورا به دور از جناح بازیهای سیاسی نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کردند و تلاش کردیم گزینه اصلح برای خدمت به شهروندان انتخاب شود.

رمضانپور افزود: مسعود نصرتی فرد توانمندی است که سابقه فعالیت هشت ساله در جایگاه شهرداری قزوین را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

وی با بیان اینکه با شهردار رشت عهد اخوت نبسته ایم تصریح کرد: داشتن شهردار بومی مزیت است اما فضیلت نیست و به عنوان منتخب مردم رشت در شورا تا زمانیکه شهردار در راستای توسعه شهر و رفاه شهروندان فعالیت کند از وی حمایت خواهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درخاتمه گفت: به زودی به همراه شهردار رشت در جمع بازنشستگان شهرداری حضور پیدا خواهم نمود و در راستای رفع مشکلات آنان گفت و گو خواهیم کرد.

Share