نظرمحمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت:

باشگاه تکلیف رضایی را مشخص می‌کند | امیدوارم حق‌شناس در دخانیات موفق باشد

سرمربی سپیدرود گفت: رضایی پس بازی با ملوان به دلیل رفتار برخی از تماشاگران ناراحت شد و هم اکنون تیم را همراهی نمی کند تا اینکه باشگاه تکلیف این موضوع را مشخص کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پیش از بازی سپیدرود رشت با صنعت نفت آبادان با بیان اینکه خوشحالم لیگ برتر برای ما شروع شد، گفت: متاسفانه پس از بازی با سپاهان وقفه ۱۸ روزه خللی در کار سپیدرود وارد کرد.

وی ادامه داد: پس از باخت مقابل ملوان بازیکنان انگیزه زیادی دارند و می خواهند در این بازی موفق خارج شوند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیم صنعت نفت بازیکنان خوبی دارد، اظهار داشت: تیم های کمالوند همیشه متکی به فرد هستند و باید نفرات قوی آنها را مهار کنیم و با توجه به یافتن نقاط ضعف حریف بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنند.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه هدف اصلی سپیدرود را حفظ تیم در لیگ دانست و افزود: تدابیر خوبی برای بازی با صنعت نفت آبادان اندیشیدیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه قرار بود اقای چراغپور فصل گذشته به سپیدرود بپیوندد که متاسفانه مصاحبه های ناپخته برخی از افراد ایشان را ناراحت کرد که موجب عدم همکاری شد.

وی افزود: پس از بازی با گسترش دوباره این صحبت صورت گرفت و پس از بازی با ملوان ایشان به جمع ما اضافه شد.

باشگاه تکلیف رضایی را مشخص می‌کند / امیدوارم سهیل حق شناس در دخانیات موفق باشد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر عدم رضایت از چند بازیکن در بازی با ملوان آیا تغییرات عمده ای در ترکیب بازی فردا صورت میگیرد، گفت: از چند بازیکن راضی نبودم و مسلما در بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت.

نظرمحمدی در پاسخ به سوال دوم خبرنگار دیارمیرزا مبنی به شرایط غلامرضا رضایی نیز اظهار داشت: رضایی پس بازی با ملوان به دلیل رفتار برخی از تماشاگران ناراحت شد و هم اکنون تیم را همراهی نمی کند تا اینکه باشگاه تکلیف این موضوع را مشخص کند.

وی در خصوص رفتار برخی از تماشاگران و اعتراضات آنها گفت: تماشاگران صاحب اصلی سپیدرود رشت هستند و حق دارند از تیم انتظار داشته باشند اما امیدواریم اجازه دهند تا کادرفنی با آرامش به کار خود ادامه دهد.

نظرمحمدی با اشاره به صدور کارت بازی دو نفر از بازیکنان جوانان سپیدرود به تیم اصلی گفت: از این بازی کم کم جوانگرایی را در سپیدرود خواهید دید.

وی در خصوص انتخاب سهیل حق شناس به عنوان سرمربی دخانیات گیلان نیز اظهار کرد: هرکس صلاح خود را بهتر می داند اما قرار بود ایشان به عنوان مربی تیم سپیدرود باشد که متاسفانه امکان پذیر نشد و باید بدانیم ایشان جزو خانواده سپیدرود هستند و امیدوارم موفق باشند.

گفتنی است فراز کمالوند به دلیل تاخیر پرواز به تهران به کنفرانس خبری پیش از بازی نرسید.

Share