نظرمحمدی: به فکر یک بازیکن جدید هستیم

بازی سپیدرود و ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است | رسیدن به ترکیب ایده آل نیاز به زمان دارد

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه در بازی‌های دوستانه هم جدی ظاهر می‌شویم گفت: از تعطیلات چند روزه به جهت مسابقات تیم ملی استفاده کامل را می‌بریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی با بیان اینکه بازی سپیدرود و ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: سپیدرود هیچ مسابقه‌ای را ساده نخواهد گرفت و حتی در بازی‌های دوستانه هم با انگیزه ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی دو تیم در داخل و بیرون زمین با یکدیگر روابط خوبی دارند بیان داشت: سعی در ارائه بازی قابل قبولی برای رسیدن به پیروزی در این بازی داریم.

نظرمحمدی با بیان اینکه سپیدرود چند بازیکن جدید را برای مسابقات پیش رو به ترکیب خود اضافه کرده است گفت: همانطور که از ابتدای فصل بر روی آن تمرکز کردیم از تعطیلات چند روزه به جهت مسابقات تیم ملی استفاده کامل را می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه شهاب کرمی جایگزین پیام صادقیان در سپیدرود شد افزود: برای از بین بردن نقاط ضعف و رسیدن به آمادگی مناسب سعی در جذب چند بازیکن داریم و البته پست شهاب با صادقیان متفاوت است و در این پست هم به فکر یک بازیکن جدید هستیم.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه رسیدن به ترکیب ایده آل نیاز به زمان دارد اظهار داشت: تعداد زیادی از بازیکنان تیم سپیدرود در این فصل به ترکیب اضافه شده‌اند که البته بسیاری از این بازیکنان بومی هستند.

Share