در نشست خبری افتتاح مجموعه زیبایی دکتر جعفری عنوان شد

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز زیبایی خاورمیانه در رشت | بر رقبای خارجی غلبه می‌کنیم

اکبرزاده اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را خط‌ مشی این مرکز زیبایی دانست و افزود: ما یک گروه جوان هستیم که قصد خدمات‌ رسانی با بهترین کیفیت و بهترین تجهیزات را داریم

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری افتتاح مجموعه زیبایی دکتر علی جعفری پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

ایجاد بزرگ‌ترین مرکز زیبایی خاورمیانه در رشت

در آغاز این نشست سامان اکبرزاده مدیر داخلی مجموعه، ضمن معرفی دکتر علی جعفری به تحصیلات او در دانشگاه گیلان اشاره کرد و افزود: گذراندن دوره‌های عالی بین‌المللی زیبایی در اروپا و آسیا و پنج سال سابقه فعالیت پرکتیکال در بیمارستان‌های سطح تهران و گیلان از دیگر سوابق اوست.

اکبرزاده اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را خط‌ مشی این مرکز زیبایی دانست و افزود: ما یک گروه جوان هستیم که قصد خدمات‌ رسانی با بهترین کیفیت و بهترین تجهیزات را داریم و با اجرای برنامه‌های مورد نظر در آینده تبدیل به بزرگ‌ترین مرکز زیبایی خاورمیانه خواهیم شد.

وی در ادامه  اظهارات خود به ساختمان پنج طبقه این‌ مجموعه اشاره کرد و گفت: پذیرش هر طبقه نیز به‌ صورت مجزا انجام می‌شود و طبقه اول شامل: لابی با ظرفیت هشتاد نفر، کافی شاپ و فوود استیشن، پیانو آکوستیک، گالری آرایشی – بهداشتی و کازمتیکس، اتاق بایگانی هوشمند، سرویس بهداشتی مجزا، دپارتمان بازرسی و حراست و سیستم رسپشن، صندوق دیجیتال لابی تجهیز شده با سیستم هوشمند و اتوماسیون اداری است.

اکبرزاده طبقه دوم را شامل اتاق عمل استاندارد (همراه با اسکراب و ریکاوری با مهندسی بیمارستانی)، اتاق تزریق و لاین طب سوزنی مدرن دانست و درباره طبقه سوم نیز اظهار کرد: لاین لیزر (با استفاده از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین دستگاه آمریکا برای اولین بار در ایران)، دپارتمان ماساژ، لاین کاشت مو و لاین آراف در این طبق وجود دارد.

وی همچنین درباره طبقه چهارم اظهار کرد: در این طبقه دندانپزشکی مدرن، انبار مجهز به سیستم هوشمند انبارداری، هتل سوییت، اتاق کنفرانس و دپارتمان تحقیقات وجود دارد و طبقه آخر نیز شامل بستر شن دریایی به‌ منظور حمام آفتاب و نمای فوول ال‌ای‌دی برای فضاسازی دریایی و فروشگاه اختصاصی برندهای روغن‌های بدن می باشد.

اکبرزاده مجموعه نیروی انسانی این مرکز را شامل کادر فنی متشکل از کارشناس ارشد روانشناسی، ۱۰ دانش‌آموخته پرستاری، چهار دانش‌آموخته مامایی، دانش‌ آموخته بیهوشی، کارشناس میکروبیولوژی، ۱۰ دانش‌ آموخته دوره‌های عالی پوست، مو و زیبایی دانست و با اشاره به اشتغالزایی صورت گرفته یادآور شد: کادر اداری متشکل از کارشناس حسابداری، کارشناس کامپیوتر، کارشناس معماری و کارشناس زبان انگلیس است و در کادر پشتیبانی نیز کارشناس الکترونیک، نیروی متخصص فنی، کادر خدماتی تمام‌ وقت و کادر حراست آموزش‌ دیده حضور دارند.

تشریح اهداف صنعت گردشگری سلامت در ایران

 اکبرزاده توریسم سلامت را شامل سه بخش توریسم صحت، پزشکی و پیشگیرانه خواند و با اشاره به ظرفیت رشت برای جذب توریسم سلامت، اظهار کرد: این روش به دلیل عدم نیاز به خروج نیروهای تخصصی از کشور و ایجاد اشتغال غیرمستقیم در سایر بخش‌ها نظیر صنعت گردشگری، توسط بسیاری از صاحب‌نظران برای کشورهای در حال‌ توسعه که دارای مزیت‌های منطقه‌ای، زیرساخت‌های کافی و منابع طبیعی و نیروی انسانی مناسب هستند توصیه می‌شود.

وی گردشگران سلامت، را بیشتر از کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق، ترکمنستان، افغانستان، کویت، سوریه، لبنان، بحرین و ترکیه دانست و یادآور شد: ایران طی یک دهه گذشته پیشرفتی حدود ۲۵ درصدی در حوزه‌ی گردشگری سلامت داشته است.

اکبرزاده توانمندی‌های شاغلان حرفه پزشکی، تکنولوژی‌های روز و استانداردهای جهانی، اقتصاد درمانی و هزینه‌های درمانی و مقررات داخلی کشورها از عوامل مهم گردشگری سلامت عنوان کرد و گفت: ایران در هر چهار مورد ذکرشده نسبت به کشورهای همسایه و خاورمیانه از توانمندی‌های بهتری برخوردار است و باید نهایت بهره را پتانسیل موجود ببریم اما متاسفانه تبلیغات مناسبی برای شناسایی توانمندی‌های پزشکی و گردشگری ایران در خارج صورت نگرفته است.

به گفته اکبرزاده اشتغال‌ زایی و رشد کیفی در بخش سلامت کشور و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی، کسب درآمد و ارزآوری، حمایت از رشد اقتصادی، تبدیل‌شدن به قطب گردشگری سلامت در منطقه، جذب گردشگران سلامت از آسیای میانه و قفقاز، حاشیه خلیج‌فارس و کشورهای اسلامی از جمله اهداف صنعت گردشگری سلامت در ایران هستند.

افتتاح یک دفتر در بصره عراق

در ادامه این نشست، داراب پورابراهیم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توریسم سلامت و ظرفیتهای بالقوه رشت برای جذب گردشگر از کشورهای همسایه گفت: مسلمانان شیعه ساکن عراق به‌ واسطه وجود مرقد خواهر امام(ع) در رشت برای حضور در استان علاقه مند هستند و به زودی دفتری در بصره عراق برای پذیرش گردشگر سلامت راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان بیم‌ها و امیدهای موجود به افتتاح این مرکز اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسئولین نیز نگاه ویژه‌ای به این اتفاق داشته باشند، چرا که ما به‌صورت جدی درصدد اعتلای توریسم سلامت در ایران هستیم.

بر رقبای خارجی خود در خاورمیانه غلبه می‌کنیم

در ادامه این نشست دکتر علی جعفری با بیان اینکه حتی بهترین مراکز زیبایی ایران نیز در سطح A خدمات خود را ارائه نمی‌دهند، یادآور شد: تمام تلاش من و همکارانم بر این بوده که با استفاده از امکانات روز دنیا و بهترین تیم‌های پزشکی بالاترین سطح خدمات زیبایی را در کشور ارائه دهیم و بر رقبای خارجی خود در خاورمیانه غلبه کنیم.

جعفری به قیمت بسیار مناسب خدمات ارائه شده این مرکز نسبت به سایر مراکز اشاره کرد و یادآور شد: برای افراد کم‌ بضاعت نیز برنامه‌هایی داریم که در آینده اجرایی می شود.

وی افزود: با تاسیس خیریه بنیاد ابر طلایی که طی چند سال آینده به یکی از پنج موسسه برتر خیریه در سطح ملی تبدیل خواهد شد، قصد کمک به زنان سرپرست خانوار و همچنین ارائه خدمات درمانی و زیبایی در سطح B به آنها را داریم.

جعفری با بیان اینکه بستر لازم برای ایجاد دفتر این مرکز در کویت فراهم شده است، یادآور شد: در حال رایزنی با چند شرکت برای تولید یک کرم باکیفیت بالا و قیمت مناسب نیز هستم.

وی بر ضرورت همکاری مستمر رسانه ای نیز تاکید کرد و افزود: همکاری این مرکز با اصحاب رسانه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مجموعه زیبایی دکتر علی جعفری پس از پایان ماه‌های محرم و صفر در رشت افتتاح خواهد شد.

Share