رمضانپور: انتخاب استاندار غیربومی تنبیه مردم گیلان است

اگر خود آیت‌الله قربانی عضو شورا بود نصرتی را انتخاب می‎کرد | مردم قطعا رای خود را پس نمی‌گیرند

عضو شورای شهر رشت گفت: این غیرت دینی ما و غیرت شهروندی ما بود که نصرتی را انتخاب کردیم و اگر خود آیت الله اینجا به عنوان عضو شورا بود نصرتی را انتخاب می‎کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در جلسه عصر امروز شورا به عنوان اولین ناطق با اشاره به مخالفت های صورت گرفته علیه انتخاب شهردار جدید رشت اظهار کرد: این روزها مطالبی ذهن مردم را مشغول کرده است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به خطبه های امام جمعه رشت در نماز جمعه اظهار کرد: از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان باید استفاده کنیم. ایشان دغدغه‎ای در مورد انتخاب شهردار داشتند که بسیار بجا است.

وی با تائید توانایی جوانان گیلانی گفت: از جوانان رشتی و گیلانی نه تنها در شهرداری بلکه در چندین دولت می‎توانیم استفاده کنیم اما ما از همه کسانی که در گیلان توانمند بودند خواستیم که برای شهرداری رزومه ارائه کنند و در این بین تنها ۳۳ نفر اعلام آمادگی کردند و تنها ۵ نفر برای ارائه برنامه به صحن آمدند و یک نفر که غیر بومی بود به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

رمضانپور نرگسی در ادامه گفت: این مطلب را جهت روشن شدن اذهان عمومی و همچنین خدمت نماینده ولی فقیه عرض میکنم که عقل و منطق میگوید که شهر رشت دیگر توان گارگاه شدن ندارد و باید کسی بیاید که شهر را درست کند.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: مردم به خوبی این را درک می‌کنند و قطعا رای خود را به اعضای شورا پس نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: این غیرت دینی ما و غیرت شهروندی ما بود که نصرتی را انتخاب کردیم و اگر خود آیت الله اینجا به عنوان عضو شورا بود نصرتی را انتخاب می‎کرد. انتطار داشتیم که این مسئله در نماز جمعه مطرح نمی‌کردند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه امروز شرایط کشور در حال تغییر است یادآور شد: استانداران در حال تغییر هستند و برای گیلان، استاندار بوشهر را در نظر گرفته‌اند.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: به نظر من با این کار آقای روحانی مردم گیلان را تنبیه می‌کند. گیلانی که بالاترین رای را به ایشان داد حالا باید زیر بار یک استاندار غیر بومی برود.

وی افزود: اینجا باید آقای [آیت الله ]قربانی غیرت دینی و شهروندی خود را نشان دهند تا استاندار غیر بومی برای گیلان انتخاب نشود.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share