انهدام باند سارقان غیر بومی در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندر انزلی از انهدام باند سارقان منزل غیر بومی توسط ماموران آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ هرمز عشقی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در بندر انزلی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به طور ویژه در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدندخودروی مورد استفاده در سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت متهمان را در ارومیه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ سارق دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی هستند،بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی و سرقت اموال مانند گاوصندوق، دوربین، سکه طلا، طلا، جواهر و نقره جات، گوشی تلفن همراه،۲۷هزار دلار، لپ تاپ در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ عشقی با بیان اینکه متهمان به ۸ فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلی اعتراف کردند، گفت: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده و بازسازی صحنه در محل جرم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از عموم مردم خواست، از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر در منزل پرهیز کرده و از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب های ضد سرقت، قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

Share