قربانی: در فرصت مناسب ۳ نفر را معرفی می‌کنیم

انتخاب یک نماینده مجلس برای استانداری گیلان توسط مجمع نمایندگان تکذیب شد

نماینده آستانه اشرفیه گفت: با نظر به درخواست دوستان و همکاران از دکتر لاهوتی مبنی بر اعلام آمادگی ایشان برای استانداری، ایشان با این امر مخالفت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین قربانی رییس مجمع نمایندگان گیلان با تکذیب انتخاب یک نماینده مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان برای استانداری گیلان گفت: بحث های رسانه ای در استان با توجه به حساسیت های به وجود آمده بسیار داغ است و برخی دوستان با انتشار اخبار غیر واقعی نه تنها به انتخاب اصلح تر کمک نمیکنند بلکه باعث متشنج شدن روند انتخاب کرسی استاندار هستند.

وی افزود: مجمع نمایندگان از ابتدا بر دو مؤلفه کلی اتفاق نظر داشت؛اول اینکه استاندار سابق آقای نجفی در سمت خود ابقا شود که دولت صلاح دیگری در نظر گرفت و از مجمع نمایندگان درخواست معرفی کاندیدای مورد تایید برای جایگزینی این کرسی را داشت. دوم اینکه مجمع نمایندگان گیلان به معرفی کاندیدای بومی نظر دارد و در فرصت مناسب ۳ نفر از اشخاص مورد تایید خود و استان را برای این کرسی معرفی خواهد کرد.

نماینده آستانه اشرفیه اضافه کرد: با نظر به درخواست دوستان و همکاران از دکتر لاهوتی مبنی بر اعلام آمادگی ایشان برای استانداری،ایشان با این امر مخالفت کرده و قویا نه تنها هرگونه خبری مبنی بر اجماع ۱۳ نماینده استان بر سر کاندیدای مشخص،بالاخص آمادگی دکتر لاهوتی برای کرسی استانداری را تکذیب میکنم (کما اینکه اگر ایشان آمادگی خود را اعلام میکردند شاید رای هر ۱۲ نماینده را به همراه می داشت) و معتقدیم که جایگاه نماینده مجلس با توجه به تعهدی که در قبال مردم داده ایم جایگاهی بسیار مهم و امانتی است که باید از آن پاسداری کنیم،همچنین هرگونه خبری از سوی مجمع نمایندگان که به تایید رییس مجمع به صورت رسمی نرسیده باشد نیز شدیدا تکذیب میشود.

 

Share