نسرین بابایی همزمان با اجرای تئاتر کات= بلاک

امیدوارم در هیچ جای دنیا کودکان شاهد و قربانی ناعدالتی و جنگ نباشند

«کات بلاک» نمایش راه یافته به فستیوال کوتایسی گرجستان از تاریخ ۷ الی ۹ شهریور ماه ساعت ۲۱ در مجتمع خاتم الانبیاء (ص)- سالن رحمدل به روی صحنه می رود. طراح و کارگرادن این نمایش یاسر میرحمیدی است و نسرین بابایی در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش کات=بلاک با هنرمندی نسرین بابایی از هفتم تا نهم شهریور در رشت به روی صجنه خواهد رفت.

باتوجه به اهمیت موضوع و مفهوم تئاتر کات= بلاک به گفت گو با نسرین بابایی تنها بازیگر زن این نمایش پرداخته ایم که در ذیل میخوانید.

با سلام و خسته نباشید، خانم بابایی لطفا در مورد نمایش کات= بلاک توضیحاتی را ارائه فرمایید.

– سلام شما هم خسته نباشید، تئاتر کات= بلاک نمایشی از جنس هنر مفهومی، نمایشی تک پرسناژ است که در بهار ۹۶ با کارگردانی یاسر میرحمیدی و تهیه کنندکی سید پیام جعفری نیا ضمن راه یابی به فستیوال کوتاپسی گرجستان بر روی صحنه رفت و با استقبال بی نظیر مردم گرجستان نیز روبرو شد.

 نمایش پیرامون چه موضوعی است؟
– نمایش کات=بلاک با مضمونی ضد جنگ با کمک رنگ، موسیقی و نور به کودکان جنگ می پردازد و جنگ را همانند مهیمانی و ضیافتی پر سر و صدا و خونین میداند که درآن همه حتی میزبان و به خصوص کودکان قربانی می شوند.

 این تئاتر در گیلان هم به نمایش درخواهد آمد؟
– بله این تئاتر پرسناژ در روزهای ۷ و ۸ و ۹ شهریور در شهر رشت به روی صحنه خواهد رفت تا حرف کودکان جنگ را با یکدیگر رنگ، موسیقی و نور فریاد زند.

 حرف آخر
– امیدوارم در هیچ جای دنیا هیچ کس به خصوص کودکان شاهد و قربانی ناعدالتی و جنگ نباشند.

گفتنی است از نسرین بابایی فیلم پایان رویاها به کارگردانی محمد علی طالبی، فیلم فراری به کارگردانی محمدرضا داودنژاد و فیلم سینمایی فصل شکار به کارگردانی داریوش یاری در نوبت اکران قرار دارد .

همچنین این بازیگر هم اکنون در حال بازی یکی از نقشهای اصلی در مجموعه تلویزیونی “مرد” به کارگردانی فریدون حسن پور می باشد.

لازم به ذکر است تئاتر کات = بلاک در روزهای ۷ و ۸ و ۹ شهریور ساعت ۲۱ در مجتمع خاتم الانبیا اجرا خواهد شد و تهیه بلیط از سایت هفت ساز www.haftsaz.com امکانپذیر می باشد.

Share