معاون فرماندار فومن:

امر به معروف با حفظ شانیت انسان انجام شود | حل موانع ادامه ساخت دانشگاه آزاد فومن‌

معاون فرماندار فومن با تصریح براینکه امام حسین (ع) طلایه دار انسانیت و آزاده خواهی بود، افزود: زندگی ائمه اطهار (ع) ، نماد حقیقی امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدجواد عامر در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان فومن با قدردانی از تلاش های امنای مساجد، گفت: آگاهی بخشی به جامعه از مهم ترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود.

معاون فرماندار فومن با تصریح براینکه امام حسین (ع) طلایه دار انسانیت و آزاده خواهی بود، افزود: زندگی ائمه اطهار (ع) ، نماد حقیقی امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با یادآوری اینکه بهترین الگوی امر به معروف، معصومان هستند، خاطرنشان کرد: امر به معروف امر به خوبی ها و دوری از تندی ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین دغدغه های دولت است، متذکرشد: جامعه اسلامی باید کمترین آسیب ها را داشته باشد.

عامر با تاکید براینکه دولت ها در حد توان خود خدمات رسانی کرده اند، ادامه داد: دولت یازدهم در حوزه زیرساخت های عمرامی، خدمات ماندگاری به مردم شهرها و روستا اهدا کرده اند.

محمدجواد عامر از حل موانع ادامه ساخت دانشگاه آزاد فومن‌ خبرداد و افزود: ما برای اجرای قوانین با افتخار به مردم خدمت خواهیم کرد.

این‌ مسئول با یادآوری اینکه مبلغان دینی باید به نحو احسن نسل جدید را نیز جذب مسایل دینی کنند، متذکرشد: امر به معروف باید با حفظ شانیت انسان ها انجام شود.

وی با تاکید براینکه مساجد سنگرهای مستحکم انقلاب اسلامی هستند و باید از این مکان مقدس در مراسم های مذهبی بیشتر بهره برد  ادامه داد: در مراسم های عزاداری باید شان و آرامش شهروندان نیز رعایت شود.

عامر در پایان با تصریح براینکه جوانان زیادی در ایام ماه محرم به مساجد و هیات های عزاداری امام حسین(ع) می آیند، افزود: مبلغان دینی باید از این فضای مناسب برای تبلیغ موثر دین و مذهب، بهترین استفاده ها را ببرند.

Share