طی مراسمی با حضور مسئولان

امام‌جمعه جدید رضوانشهر منصوب و معرفی شد

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبدالهی طی مراسمی با حضور مسئولان به‌عنوان امام‌جمعه رضوانشهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عسگر حسنی پور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه رضوانشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: در همه شهرهای که نماز جمعه برگزار می‌شود جایگاه ارزشمند امام‌جمعه جایگاه رفیع و حاکمیتی است.

فرماندار رضوانشهر بابیان اینکه امام‌جمعه نقش مهمی در همگرایی و وحدت‌آفرینی و ایجاد تعامل دارد تصریح کرد: با نگرش جامعه‌شناسی شهرستان رضوانشهر با تنوع قومی مذهبی و نژادی دارای پتانسیل بزرگ است.

حسنی پور بیان کرد: مردمان نجیب و فهیم شهرستان رضوانشهر در طی قرن‌های متوالی با وحدت و صمیمیت و با انس الفت درکنارهم زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان در ارائه خدمات بدون منت و بدون توجه به رنگ و نژاد و مذهب در ارائه خدمات به مردم در حال تلاش هستند افزود: یکی از عوامل ایجاد وحدت و همگرایی وهم افزایی این است که مردم خدمات صادقانه مسئولین را لمس کنند.

حجت‌الاسلام علی اسلامی نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان هم در این جلسه با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران اقامه نماز جمعه است که در درون خودش خیروبرکت را به جامعه ما عطا کرده است.

اسلامی نژاد گفت: کسانی که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند پیشاپیش همه قدر و جایگاه نماز جمعه را بدانند تا از ثمراتی که در اسلام وعده داده‌شده است برخوردار باشیم.

به گزارش فارس از زحمات شش ساله حجت‌الاسلام هادی حبیبی قدردانی شد و حجت‌الاسلام لطف‌الله عبدالهی به‌عنوان امام‌جمعه رضوانشهر معرفی شد.

Share