با حضور معاون وزارت علوم

افتتاح پروژه کارگاه‌های سبک پارک علم و فناوری گیلان+ تصاویر

با حضور معاون پژوهش و فناوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پروژه کارگاه‌های سبک ۱۲ واحدی در پارک علم و فناوری گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور معاون پژوهش و فناوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پروژه کارگاه‌های سبک ۱۲ واحدی در پارک علم و فناوری گیلان افتتاح شد.

این پروژه که در مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام احداث شده به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، با اعتبار ۲۳۷۵۰ میلیون ریال به اتمام رسیده و هم اکنون آماده تحویل به شرکت‌های فناور متقاضی مستقر در پارک علم و فناوری می‌باشد.

این مراسم با حضور احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امورفناوری وزارت عتف، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و امور برنامه‌ریزی وزارت علوم، مشاور اجرایی معاون پژوهش و فناوری، معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی استانداری گیلان، رییس دانشگاه گیلان و رییس خانه صنعت و معدن استان گیلان و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و برخی از مدیران شرکت‌های فناور در محل مجتمع نیمه صنعتی فشتام برگزار شد.

مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام به مساحت ۴۲ هزار مترمربع دارای ۱۰ کارگاه نیمه صنعتی ، ۲ گلخانه و ۴ کارگاه سبک در کیلومتر ۱۲ جاده رشت – قزوین جنب نیروگاه سیکل ترکیبی واقع شده است که هم اکنو ۲۲ واحد فناور صنعتی در آن مشغول به فعالیت هستند.

پیش بینی می شود، با راه‌اندازی پروژه کارگاه‌های ۱۲ واحدی جدید در این مجتمع ظرفیت پذیرش و استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این مجتمع از ۲۲ واحد به ۴۰ واحد فناور افزایش یابد.

Share