در آخرین روز از هفته دولت

افتتاح همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان گیلان

در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر،در شهرستان املش به صورت همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور دکتر نجفی و مهندس مهرآبادی  در شهرستان املش و افتتاح ۱۳۶ واحد مسکن مهر در این شهرستان به صورت همزمان ۲ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر استان به بهره برداری رسید.

برای ساخت این واحدها بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

از این تعداد هزار و ۳۴۱ واحد مربوط به پروژه شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت با هزینه ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط شهرستان املش افتتاح شد که هزار و ۲۰۵ واحد به صورت خود مالک و ۱۳۶ واحد از طریق تعاونی های مسکن مهر ساخته شده است.

همچنین هزار و ۶۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط راه و شهرسازی در شهرستان رشت ،انزلی ،لنگرود ،تالش و رودبار  با هزینه ۷۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب  تعاونی های مسکن مهر و سه جانبه ساخته شده است.

از تعداد ۷۴ هزار و ۶۰۲ واحد مسکن مهر ساخته شده در استان گیلان تعداد ۶۰ هزار و ۵۵۲ واحد تحویل داده شده و ۱۱ هزار واحد باقیمانده که ۶ هزار فاقد متقاضی و ۵ هزار نفر در نوبت تحویل واحدهای مسکونی قرار دارند.

استاندار گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان املش با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

Share