در دومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

افتتاح همزمان ۱۴ پروژه برق رسانی در بخش احمدسرگوراب شفت

در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شفت ۱۴ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۶۰۷۰ میلیون ریال در بخش احمدسرگوراب این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورس، در دومین روز از هفته دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ۱۴ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۶۰۷۰ میلیون ریال در بخش احمدسرگوراب این شهرستان به بهره برداری رسید.

در ادامه برنامه های امروز یک رشته آسفالت راه روستایی در دوبخشر با اعتباری بالغ بر ۲۹۷۰میلیون ریال به بهره برداری رسید و یک دهنه پل نیز در شهر احمدسرگوراب با اعتبار تخصیص یافته ۶۳۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در پایان نیز ۵ واحد خانه مسافر در روستای گردشگری خرمکش با اعتباری افزون ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید و یک باب خانه عالم نیز در روستای لپوندان با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

شایان ذکر است در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.

Share