پس از آغاز به کار شورای پنجم

اعضای هیات رئیسه شوراهای آستارا و لوندویل انتخاب شدند

مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای جدید شورای اسلامی شهر آستارا و لوندویل با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شورا باید مستقل و در اندیشه توسعه شهر باشد.
“یونس رنجکش” در مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای جدید شورای اسلامی شهر آستارا افزود: شهر آستارا نیازمند مدیریتی قوی در حوزه شورا و شهرداری است و باید متناسب با استعداد و توانمندی های شهر شاهد پویایی بیشتر این شهر باشیم.
وی یادآور شد: تمام تلاش مدیریت شهری باید به سمت رفع مشکلات باشد و نباید با اهداف منافع گروهی و باندی گره بخورد.
وی ضمن تشکر از اعضای دوره قبلی شورا به دلیل فعالیت‌های آنان از اعضای جدید خواست: تامین منافع عمومی شهر را بر تمایلات سیاسی و گروهی ترجیح دهند و برای آستارا ظرفیتی جدید تعریف کنند.
در این جلسه پس از انجام مراسم سوگند، هیات رییسه سنی تشکیل و سپس با برگزاری انتخابات اعضای جدید هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای شهر آستارا انتخاب شدند.
بر این اساس “سروش وظیفه” بعنوان رییس شورا، “عرفان جامبر” نایب رییس، “عادل نیرودل” سخنگو، “حامد نصرت اللهی” خزانه دار، “میثم الوان پور” منشی و “حامد نصرت اللهی” بعنوان نماینده شورای شهر آستارا در شورای شهرستان انتخاب شدند.

درگیر بازی های سیاسی و باندهای محفلی نشوید

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شورا باید مستقل کار و کند و درگیر بازی های سیاسی و باندهای محفلی نشود.
یونس رنجکش در مراسم تحلیف و آغاز به کار اعضای جدید شورای اسلامی شهر لوندویل افزود: فرصت آزمون و خطا ندارید از همین رو شهرداری انتخاب کنید که قدرت تغییر در شهر را داشته باشد، باتجربه و با دانش باشد و تابع خط دهی ها از خارج از شهر نباشد.
وی خطاب به اعضای جدید توصیه کرد: اگرچه فرمانداری ناظر مصوبات شماست اما هرگز چیزی را بر شما تحمیل نمی کند، شما نیز تلاش کنید به گونه ای عمل کنید که چهار سال بعد قدرت دفاع از عملکرد خود را داشته باشید.
وی ضمن تشکر از اعضای دوره قبلی شورا به دلیل فعالیت‌های آنان از اعضای جدید خواست: تامین منافع عمومی شهر را بر تمایلات شخصی ترجیح دهند و فقط به توسعه شهر لوندویل فکر کنند.
در این جلسه پس از تشکیل هیات رییسه سنی، مراسم سوگند انجام شد و سپس با برگزاری انتخابات اعضای جدید هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای شهر لوندویل مشخص شدند.
در این انتخابات داریوش کرمزاده به عنوان رییس ، شهرام حیایی به عنوان نایب رییس، مجید لطافتی به عنوان خزانه دار، صمد ظفرخواه به عنوان سخنگو و آصف زیدی به عنوان منشی و نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شدند.

Share