جزیات دستگیری مرد قاتل

اعترافات وحشتناک مردی که زنی جوانی را به خانه‌اش کشاند و او را تکه‌تکه کرد

مرد جوان در تهران در یک سناریوی هولناک زنی را به خانه خود کشاند و پس از قتل، او را تکه تکه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روز ۲۸ مرداد زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران عنوان داشت که خواهرش ( ۳۵ ساله ) روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس های تلفنی آنها نیز نیست.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدان افراد” و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خواهر فقدانی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خواهرم حدود ساعت ۱۱:۰۰ روز جمعه ۲۷ مرداد با خودرو شخصی پرایدش از منزل خارج شد ؛ قرار بود عصر به خانه برگردد اما تاکنون مراجعتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس های تلفنی ما نیز نمی باشد.

با ثبت دستور توقیف خودرو فقدانی در سیستم جامع پلیس ، واحد گشت انتظامی در روز ۳۱ مرداد و در محدوده شهر جدید پردیس موفق به شناسایی خودرو پراید فقدانی شدند. در بررسی اولیه خودرو مشخص شد سارق یا سارقین با سرقت لوازم داخل خودرو ، آنرا به صورت رها شده در ابتدای ورودی شهر جدید پردیس رها کردند.

با افزایش احتمال وقوع جنایت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس در اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی جوانی ۳۳ ساله بنام “مجتبی . و” ( متأهل و دارای یک فرزند چهار ماهه پسر ) شدند که برابر دلایل پلیسی به تازگی با فقدانی آشنا شده بود.

با شناسایی “مجتبی . و”  کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در شهر جدید پردیس ، این محل را تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار داده و سرانجام در روز ۲ شهریور موفق به دستگیری وی شدند ؛ مجتبی در اظهارات اولیه عنوان داشت که در مورخه ۲۷/۰۵/۱۳۹۶ با فقدانی ملاقات داشته اما پس از آن اطلاعی از او ندارد.

با انتقال مجتبی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ، تحقیقات تخصصی از وی آغاز شد و سرانجام در ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

مجتبی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز پیش از طریق یکی از دوستان خود با مقتوله آشنا شدم؛ روز جمعه خانواده ام در شهرستان بودند که با فقدانی تماس گرفته و او را به خانه ام دعوت کردم ؛ پس از چند ساعت مقتوله به خانه من آمد؛ مدت کوتاهی از حضور مقتوله در خانه من نگذشته بود که از او درخواست کردم خانه را ترک کند اما او برای این کار درخواست مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد کرد و تهدید کرد که اگر این پول را به او پرداخت نکنم، همسایگان را از حضورش در خانه مطلع می کند؛ به او گفتم که بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان نمی توانم به او پرداخت کنم اما او همچنان اصرار داشت تا ۳۰۰ هزار تومان به او پرداخت کنم.

باهم درگیر شدیم که ناگهان مقتوله روی زمین افتاد؛ مقتوله نفس نمی کشید؛ ترسیده بودم؛ می خواستم تا هرچه زودتر جسد را به بیرون از خانه منتقل کنم تا خانواده ام متوجه موضوع نشوند ؛ یک چمدان مسافرتی تهیه کردم تا جسد را با آن به داخل ماشین پراید مقتوله منتقل کنم اما جسد در داخل چمدان قرار نمی گرفت.

 

 

تصمیم گرفتم تا جسد را مثله کنم تا داخل چمدان جا شود ؛ پس از قرار دادن جسد در داخل چمدان ، چمدان حاوی جسد را به زحمت به داخل ماشین منتقل کرده و [ به سمت غرب استان تهران ] حرکت کردم ؛ از تهران خارج و به سمت شهریار حرکت کردم ؛ به منطقه بازیافت زباله در منطقه صفادشت رسیدم؛ چمدان را به محل نخاله و زباله منتقل کردم ؛ در چمدان را باز کرده و داخل آن بنزین پاشیدم ؛ جسد و چمدان را آتش زده و به سرعت محل را ترک کردم ؛ نزدیکی های خانه که رسیدم ، ماشین را در ابتدای ورودی شهرک رها کرده و به خانه رفتم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و انتقال جسد به منطقه صفادشت کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی بهمراه متهم پرونده به محل انتقال جسد اعزام و در بررسی محل موفق به کشف بقایای جسد شدند.

Share