حسن خسته بند خبر داد:

استادیوم تختی به‌زودی بازسازی می‌شود | بندر انزلی مهد قایقرانی است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه استادیوم بندرانزلی به‌زودی درجاسازی می‌شود گفت: بودجه بازسازی جدید این استادیوم بندرانزلی از بودجه ملی و استانی تامین می‌شود و ظرفیت تماشاچی آن به ۱۵ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حسن خسته‌بند با اشاره به عملیات اجرایی جدید پلی‌کلینیک شبانه روزی و تخصصی سازمان تامین اجتماعی غازیان بندر انزلی اظهار داشت: کلینیک شبانه‌روزی تخصصی سازمان تامین اجتماعی در ساختمانی ۳ طبقه اجرا می‌شود و در ۳۶ ماه به اتمام می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سرعت‌بخشی و شتاب در احیای تالاب بندرانزلی از جمله اقدامات مهم و قابل پیگیری در شهرستان بندرانزلی است گفت: نحوه و مقدار کاری که تاکنون در مورد احیاء تالاب بندرانزلی انجام گرفته رضایت‌بخش نیست.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استادیوم ورزشی بندرانزلی که حدود ۷۰ سال سابقه دارد و در وضعیت نامطلوب و خطرناکی است گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده در زمینه ورزش به‌خصوص استادیوم ورزشی بندرانزلی فعالیت‌هایی در دست اقدام است و این استادیوم به‌زودی درجاسازی می‌شود.

خسته‌بند با اشاره به اینکه تخریب و درجاسازی استادیوم بندرانزلی به جهت خدمت، ارایه کیفیت بهتر و افزایش تماشاچی انجام می‌شود افزود: بودجه بازسازی جدید استادیوم بندرانزلی از بودجه ملی و استانی تامین می‌شود و ظرفیت تماشاچی آن به ۱۵ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت مجدد استادیوم بندرانزلی با کیفیت بالاتر انجام می‌شود و بازسازی و درجاسازی آن تا ۲ سال به‌طول می‌انجامد اعلام کرد: تعمیر و بازسازی سالن ورزشی بندرانزلی که بر اثر بارش برف ۸۶ تخریب شده بود اکنون با بودجه ۱.۲ میلیارد تومان در حال بازسازی است.

نماینده بندرانزلی در مجلس با تاکید بر اینکه استان گیلان و شهرستان بندرانزلی مهد قایقرانی است و اکثر قهرمانان کشوری، آسیایی و جهانی از استان گیلان و شهرستان بندرانزلی هستند تصریح کرد: از جمله اقدامات دیگر در حوزه ورزش بندرانزلی احداث پیست بین المللی در این شهرستان است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان گیلان دارای مورد ۲ ماده ۵۶ است که تعریض جاده بشم به رضوانشهر بر اساس ماده ۵۶ قانون از جمله اقدامات دیگر در حوزه بندرانزلی است گفت: مسیر امام‌زاده هاشم، سنگر، جعفرآباد، خمام به بندرانزلی نیز بر اساس ماده ۵۶ به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ماده ۵۶ به این صورت است که سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد کار شده و کار را به اتمام می‌رساند و تضمین کار را سازمان برنامه و بودجه بر عهده می‌گیرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت یازدهم که دارای نقاط قوت و ضعف بود اظهار داشت: دولت یازدهم نگاه به بیرون داشت که افرادی از بیرون آمده و سرمایه‌گذاری کنند و تصور می‌کرد با برجام همه چیز گل و گلاب می‌شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش اشتغال فارغ التحصیلان با مشکل بیکاری مواجه هستیم ابراز داشت: ورود کالاهای بی‌رویه در وضعیت بی‌پولی و کمبود اقتصادی به داخل کشور از جمله ضعف‌های دولت یازدهم بود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به اینکه در بخش‌های کشاورزی و حمل و نقل ریلی وضعیت خوبی داشتیم و در بخش هوایی نیز کشور در حال بهبود است خاطرنشان کرد: در مورد صنعت در کشور در دولت یازدهم دارای وضعیت خوبی نبودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم به‌دنبال کار و ایجاد فضای کار است و این وضعیت باید جدی گرفته شود گفت: امیدواریم دولت در پایان سال ۹۶ با توجه به منویات مقام معظم رهبری  بتواند عملکرد نسبتاً خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی ارایه کند.

Share