همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه؛

از غرفه های برتر نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه تقدیر شد

صبح امروز همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه شهرستان رشت، از ۲۱ غرفه برتر این نمایشگاه با هدف حمایت از عرضه کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای منطبق با فرهنگ ملی ایرانی و اسلامی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با حضور در نمایشگاه کالای پاییزه شهرستان رشت اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالای پاییزه دسترسی همه همشریان عزیز به تمامی مایحتاج فرزندان خود در ایام بازگشایی مدارس بوده و امیدواریم با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی کالاهای قابل توزیع و نیز تنوع و کیفیت محصولات که با حضور حداکثری واحدهای تولیدی استان برگزار گردید موجبات رضایت مندی شهروندان محترم را فراهم آورده باشیم.

وی افزود؛ در راستای حمایت از تولید داخلی و ترویج کالاهای با برند ملی و مذهبی سعی شده است تا از حضور ۵۰ درصدی واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش و لوازم تحریر در سطح نمایشگاه شاهد آن باشیم که در جهت نشر و شناساندن فرهنگ اسلامی و ایرانی گامهای موثری برداشته و از طرفی حمایت از واحدهای تولیدی استان را در راستای برگزاری مطلوب نمایشگاههای عرضه کالا در دستور کار داشته باشیم.

محمد آراسته عنوان کرد، باید عرصه نمایشگاهها را طوری فراهم کنیم تا از حیث تنوع محصولات و قیمت گذاری کالاهای عرضه شده در نمایشگاه این انگیزه برای بازدیدکنندگان فراهم شود تا با اشتیاق بیشتری برای خرید ملزومات ایام بازگشایی مدارس که هدف از برگزاری این چنین نمایشگاهها میزان دسترسی همه اقشار جامعه می باشد، فراهم گردد.

یادآور می شود، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه ، با مجموع ۲۱۵ غرفه،از ۱۷ لغایت ۲۷ شهریور در شهرستان رشت برپا شد و در آخرین روز از برگزاری این نمایشگاه از ۲۱ غرفه برتر این نمایشگاه که در رعایت حقوق مصرف کننده،ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی،تولید ملی و رعایت مقررات صنفی توجه ویژه ای داشته اند، با اهدا لوح تقدیر شد.

در مراسم تقدیر از غرفه های برتر نمایشگاه کالای پاییزه شهرستان رشت،رئیس بسیج اصناف استان، رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان، سرپرست و جمعی از مسئولان سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان حضور داشتند.

Share