حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت طلائیه خبرداد

از راه‌اندازی دفتر استعدادیابی نفت طلائیه در گیلان تا ایجاد تعاونی مسکن برای هواداران

جهانیان گفت: یکی از برنامه های من این است که در هر شهر و استانی که استعداد فوتبالی داشته باشند دفتر راه اندازی کنیم و اولین دفتر را در استان گیلان افتتاح خواهیم کرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت طلائیه تهران در لیگ برتر فوتبال در نشست خبری با اصحاب رسانه در بندرانزلی اظهار داشت: بخشی از هلدینگ جهانیان هستیم که باشگاه نفت تهران را در ۱۵ شهریور خریداری کرده و نام آن را نیز تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه دو برنامه برای اداره باشگاه در  نظر دارد اظهار کرد: بخش فنی را علی کریمی مدیریت می کند و بنده هیچ دخالتی نمی کنم و بخش دیگر آن مدیریت ستادی است که بنده انجام می دهم.

جهانیان اظهار کرد: در قدم اول جلوی ریخت و پاش ها را گرفتیم و به برنامه ها به صورت حرفه ای پرداخته می شود. مشاوران برجسته جذب شده اند. برنامه های علی کریمی از اروپا هم جلوتر است چرا که به هرحال ایشان شخصیت تحصیلکرده و به روزی است.

وی افزود: در فوتبال هزینه سقف ندارد و برای هزینه سقف نگذاشتیم و به نسبت عملکرد افراد دستمزد تعیین می شود و ملاک ما کسب نتیجه لازم و بهره برداری از سرمایه گذاری انجام شده است.

مالک باشگاه نفت طلاییه تهران یادآور شد: زمانی که تیم را تحویل گرفتم نزدیک به ۱۰ روز تمرین نکرده بودند و براساس قانون کنفدراسیون آسیا اگر تا سه روز چنین اتفاقی بیفتد می تواند ورود کند و تا مرحله انحلال باشگاه هم پیش رود و حتی ممکن بود سهمیه ایران را نیز کم کنند.

جهانیان گفت: با برنامه هایی که کریمی انجام داده تا حدودی به روز شدیم ولی هنوز تبعات افت آن وجود دارد. علی کریمی دو شخصیت دارد یکی ورزشی و یکی محبوب ورزشی. و ما از دوزاویه به ایشان نگاه می کنیم و در صورت وجود مشکل در برنامه های ایشان مشکلات را مرتفع می کنیم و هرکسی در بحث به روز شدن نیاز به اطلاعات داشته باشد از طریق مشاوران در اختیار تیم قرار می دهیم و نکات منفی را از بین می بریم و مشکلات را رفع می کنیم.

وی افزود: من اصلا فوتبالی نیستم که بخواهم در مسائل فنی تیم دخالت کنم و کل مسائل فنی تیم به شرط کسب نتیجه لازم به علی کریمی سپرده شده است و قطعا دخالت ما نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه به مشکلات نیز اضافه می کند.

جهانیان تصریح کرد: یک شرکت فرهنگی ورزشی داشتیم که در بخش فرهنگی در حال فعالیت بودیم و برای بخش ورزشی هم با چند تیم مذاکراتی انجام شده بود از جمله ملوان و پرسپولیس که به نتیجه نرسیدیم تا اینکه با اطلاع از واگذاری تیم نفت وارد گود شدیم.

وی ادامه داد: ملوان به دنبال اسپانسر می گشت و ما به دنبال کسب مالکیت بودیم و چون تیم متعلق به ارتش بود بر سر همین موضوع مالکیت تام به توافق نرسیدیم. در حال حاضر می توانیم سه تا بازیکن خارجی بگیریم و نماینده ما در ایسلند در حال مذاکره است و اگر هم تقاضایی برای ترانسفر کردن بازیکن داشته باشیم افتخاری است و قطعا انجام خواهیم داد چرا که باشگاه وظیفه اش تربیت بازیکن و تحویل آن به جامعه جهانی ورزش است.

جهانیان با بیان اینکه تیم پایه را امشب تحویل می گیرد تصریح کرد: ۵ بازیکن ملی در آن داریم  و فردا هم یک نفر را به عنوان مسئول تیم پایه معرفی می شود و خیلی برای ما ارزشمند است و می دانم که روزی می توانند در برابر تیم اصلی هم بایستند.

مالک باشگاه نفت طلاییه تهران تصریح کرد: در تیم های پایه ما خیلی قوی هستیم فقط به آن رسیدگی نشده است و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. یکی از برنامه های من این است که در هر شهر و استانی که استعداد فوتبالی داشته باشند دفتر راه اندازی کنیم و اولین دفتر را در استان گیلان افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: تنها در فوتبال وارد نشدیم و بنا داریم در همه ورزشها ورود کنیم.

جهانیان در بخش دیگری از اظهارات خود به هواداران این تیم نیز اشاره کرد و گفت: در بازی با گشترش فولاد در ورزشگاه تختی برای من عجیب بود که بیش از ۳ هزار نفر یک دست تیم را تشویق می کردند و بیشترین تشویقشان نیز برای کادر فنی بود.

وی در پایان اظهار کرد: برای هواداران تعاونی مسکن راه اندازی می کنم تا کسانی که در باشگاه هواداران هستند گوشه ای از مشکلات آن ها نیز حل شود.

Share