مدیر شهرداری منطقه چهار رشت خبرداد

اتصال پارک شقایق و پارک رازی و رونمایی از المان عینک

عاشوری با اشاره به ظرفیت بالای تالاب عینک اظهار کرد: در ادامه بهبود فضای اطراف تالاب از المان عینک رونمایی خواهد شد و  قایق تالاب نیزرنگ آمیزی میشود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  متین عاشوری مدیر شهرداری منطقه چهار رشت در گفتگو با دیارمیرزا از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۳ پروژه این منطقه در هفته جاری خبر داد.

وی به سیاست این منطقه در تبدیل فضاهای بلااستفاده به فضاهای عمومی اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا فضای مکث و بهره‌برداری از اجرای پروژه روشنایی حمیدیان افتتاح می‌شود.

عاشوری افزود: فضای مکث رازی و فضای مکث شهریاران نیز برای استفاده شهروندان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر شهرداری منطقه چهار ادامه داد: چون در منطقه چهار فضاهای رهاشده‌ و گمشده زیادی وجود دارد تلاش کردیم تا با ایجاد فضاهای مکث بخشی از این فضا را به فضای عمومی تبدیل کنیم تا شهروندان بتوانند استفاده بهتری ببرند.

عاشوری با بیان اینکه بهسازی و پیاده‌روسازی زیرپل انتظام و رازی نیز در دستور کار شهرداری منطقه قرار داشت و آماده افتتاح است متذکر شد: گسترش پارک‌های محله‌ای سیاستی بود که در برنامه شهرداری رشت قراردارد و در همین راستا با اتصال پارک شقایق و پارک رازی زمینه استفاده بهتر شهروندان فراهم می‌شود.

وی همچنین از احداثد پارک در منظریهرشت خبرداد و گفت: لبه رودخانه گوهررود از جنب هتل کادوس به سمت کمربندی شهید بهشتی به دلیل ریزش و سیلابها وضعیت نامناسبی پیداکرده بود و اکنون دیواره سازی آن به اتمام رسیده و با آماده شدن زیرساخت لازم این منطقه آماده ایجاد پارک است.

مدیرسابق سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت با اشاره به ظرفیت بالای تالاب عینک اظهار کرد: در ادامه بهبود فضای اطراف تالاب از المان عینک رونمایی خواهد شد و  قایق تالاب نیزرنگ آمیزی میشود.

مدیر شهرداری منطقه چهار رشت در ادامه به گلنگ زنی چندین پروژه نیز اشاره کرد و یادآور شد:سه فضای مکث در ابتدای پارک دانشجو، چمارسرا و شهرک اندیشه از جمله برنامه های منطقه است و همچنین پروژه اجداث پارک باقرالعلوم در حاشیه تالاب عینک نیز کلنگ زنی خواهد شد.

 

 

Share