با ادای احترام به شهدا صورت گرفت؛

آغاز ویژه برنامه‎های هفته دولت در گیلان با حضور معاون رئیس جمهور

ویژه برنامه‌های هفته‌ی دولت در گیلان صبح امروز با ادای احترام به شهدا توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم با در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ویژه برنامه‌های هفته‌ی دولت در گیلان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین را گرامی داشتند.

هفته‌ی دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود.

گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از هزار و ۱۷۴ پروژه ی عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان است.

امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز۳ کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین خواهد خورد.

همچنین با حضور دکتر محمدباقر نوبخت به نمایندگی از هیئت دولت و دکتر محمدعلی نجفی به صورت همزمان پروژه های جایگزینی کابل های خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده در سطح استان و نیز دانشکده فناوری های نوین در دانشگاه گیلان افتتاح خواهد شد.

نشست با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه گیلان نیز از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به گیلان است.

Share