آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۸ پروژه املش با حضور استاندار گیلان

در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان در روستای ییلاقی ملکوت بخش رانکوه شهرستان املش به صورت همزمان مراسم آغازعملیات اجرایی و افتتاح ۸ پروژه عمرانی و کشاورزی و فرهنگی با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۴ روستا با ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آبرسانی به ۹ روستا و ساخت مجتمع آبرسانی شهدای دهستان سمام با ۳میلیارد و۵۰۰میلیون تومان با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان ، و احداث ۳خانه عالم  با ۲۱۰ میلیون تومان  به زمین زده شد.

همچنین با حضور استاندار گیلان در این روستا طرح آبیاری تحت فشار قطره ای در سطح ۲۰۰ هکتار از باغات فندوق املش و کشت ۳۰ نوع فندق اصلاح شده با ۱میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان  ، مقاوم سازی ۲۷۷ واحد مسکونی با هزینه ۵ میلیارد تومان و۲۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان و ۱۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه ها که ۴ هزار و ۳۷۰ خانوار از آن بهره مند می شوند، مجموعاً بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

Share