نادر دست نشان در جمع خبرنگاران:

۶ رقیب اصلی خواهیم داشت | هجومی کار می‎کنیم | بازیکنان برای ملوان جانشان را می‌دهند

سرمربی ملوان گفت: در لیگ یک امسال تیم‌های خوبی حضور دارند و این موضوع باعث خوشحالی ماست و قطعا ۶ رقیب اصلی خواهیم داشت

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست نشان در کنفرانس خبری با خبرنگاران با بیان اینکه اصحابه رسانه بازوی توانمند هر تیمی می توانند باشند، افزود: روز خبرنگار را پیشاپیش به همه خبرنگاران تبریک می گویم.

سرمربی ملوان خواسته مردم انزلی را بازگشت به لیگ برتر دانست و گفت: محدودیت‎های مالی خاصی داریم و فکر می کنم با جذب بازیکن سرباز نفرات مناسبی را جذب کردیم و اگر فکر کنیم کمبودی داریم تا پایان نقل و انتقالات بازیکن مورد نظر را جذب خواهیم کرد.

دست نشان با بیان اینکه به دلیل شمالی بودن دیدار های ملوان را دنبال می کرد افزود: ملوان واقعا نماینده اول شمال کشور است و دوم نساجی مازندران است. استمرار دیگر تیم های شمال کشور در لیگ برتر به مقدار ملوان نبوده و همه مردم ایران دوست دارند ملوان در لیگ برتر باشد.

وی افزود: شاید ملوان از نظر مالی خوب نباشد اما سرمایه بزرگی چون هوادار خوب دارد و یکی از دلایل انتخابم همین بود. با اینکه پیشنهاداتی از تیم های قوی از نظر مالی داشتم اما ملوان را انتخاب کردم.

سرمربی ملوان اظهار کرد: استادیوم تختی خانه ما است و بستری باید فراهم شود که با شایستگی کامل به لیگ برتر برگردیم. مطمئن باشید تمام عوامل زیرمجموعه بنده احترامی که هواداران در هر شرایطی لایق آن هست خواهیم گذاشت.

دست نشان به حضور بهمن صلح نیا و غفور جهانی در کنار ملوان اشاره کرد و گفت: ملوان و هواداران آن به سیستم هجومی علاقه دارند و بهترین دفاع حمله است.

وی اظهار کرد: در لیگ یک امسال تیم‌های خوبی حضور دارند و این موضوع باعث خوشحالی ماست و قطعا ۶ رقیب اصلی خواهیم داشت اما دو تیمی که پارسال از لیگ یک صعود کردند با آرامش و چراغ خاموش حرکت کردند.

دست نشان بر لزوم استفاده از بازیکنان بومی تاکید کرد و گفت: اردشیر پورنعمت به عنوان رییس آکادمی ملوان انتخاب شده و امیدوارم با تغییر نگرش شاهد نیروهای آینده دار بومی باشیم.

هجومی کار می‎کنیم / بازیکنان برای ملوان جانشان را می‌دهند

سرمربی ملوان گفت: به اصول خودم همیشه پایبند هستم و همیشه هجومی کار خواهم کرد ولی گاهی شاید مجبور بشویم که حریف را اغفال کنیم که آن را در بازی های ما شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: مازیار زارع از محصولات بزرگ فوتبال گیلان و کشور است و یک صحبت از یوهان کرایف دیدم که گفته بود که در یک کشتی دو ناخدا قرار نمیگیرد و مازیار بزای من یک بازیکن خوب و عالی است ولی اجازه بدهید به تفکراتم اعتماد کتم. اجازه گرفتم از باشگاه که یک لیدر در تیم داشته باشم و برای این کار پژمان نوری را انتخاب کردم.

دست نشان با بیان اینکه به احترام سیروس قایقران و مازیار زارع شماره ۹ را به هیچ فردی ندادیم افزود: امسال تیمی درست کردم که متکی به بازیکن باشد و برای تیم ملوان و فوتبال گیلان جانشان را هم می‌دهند.

Share