فرماندار تالش در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

گلنگ‎زنی سد لاستیکی تالش در هفته دولت | بهره برداری از ۹۴ طرح عمرانی و تولیدی

سید عیسی مهدوی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: طرح های این هفته با اعتبار ۳۴۶ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری میرسد. وی تصریح کرد: ۸۵ طرح عمرانی و ۹ طرح تولیدی و کشاورزی به عنوان خدمات دولت تقدیم مردم تالش میشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: ۹۴ طرح عمرانی و تولیدی طی هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.

سید عیسی مهدوی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: ۸۵ طرح عمرانی و ۹ طرح تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۳۴۶ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال به بهره برداری میرسد

مهدوی با بیان دغدغه اشتغال در شهرستان تالش از فراهم شدن ۳۳۵ فرصت شغلی دائم و ۴۹۹ فرصت غیر مستقیم سخن گفت و افزود: ارایه آب شرب بهداشتی، برق کشی و گازرسانی به روستاها، احداث پل، فضاهای آموزشی و بهداشتی و طرحهای خدمات شهری و روستایی از جمله مهمترین این پروژه ها اعلام کرد.

فرماندار تالش اضافه کرد: کلنگ پروژه سد لاستیکی تالش به عنوان یکی از ۱۱ سد استان از این نوع با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این هفته بر زمین زده میشود که با تکمیل آن قسمتی از مشکل آبی حل خواهد شد و از جمله طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان گیلان است.

این مقام دولتی در پایان از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه های فرهنگی و ورزشی و هنری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح بخش ها، دهستانها و روستاهای تالش خبر داد.

Share