با رونمایی از اثر جدید «شهرزاد»

کنسرت‌های سینا سرلک از رشت آغاز می‌شود

سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی پس از دوری چهار ساله از اجراهای زنده در کشورمان، تور کنسرت‌های خود را از شمال کشور آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سینا سرلک با همراهی گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی حمید بهروزی نیا روزهای دوم و سوم شهریورماه در مجتمع خاتم‌الانبیا شهر رشت طی چهار نوبت کنسرت می دهد. این خواننده همچنین از اجرای قطعه جدیدی برای سریال «شهرزاد» خبر داده که قرار است در این کنسرت برای نخستین بار به اجرا دربیاید.

سرلک در این کنسرت قطعاتی چون «شیدا»، «برخی»، «کوچه‌های عاشقی»، «مرغ لاهوتی»، «چه کنم»، «وصال»، «باران»، «احسان»، «ایرانی‌تبار» را به همراه قطعه پرطرفدار «زیر سقف دودی» برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد.

افشین جیحون نوازنده گیتار باس، علیرضا بابایی نوازنده پیانو، وحید سلیمانی نوازنده کمانچه، سروش رستمی نوازنده گیتار الکتریک، عمران فروزش نوازنده سازهای کوبه‌ای و آیدین شفایی نوازنده پرکاشن اعضای گروه «لوتوس» را به سرپرستی حمید بهروزی نیا نوازنده تار و سه‌تار تشکیل می دهند.

کنسرت سینا سرلک با همراهی گروه لوتوس ساعت های ۱۸ و ۲۱ روزهای دوم و سوم شهریور در مجتمع خاتم‌الانبیا شهر رشت به تهیه کنندگی مسعود دهقان برگزار می شود.

Share