با انتقاد از تشکیل کمپین و فضاسازی

کنایه‎های همسر یک وزیر پس از شایعه حضور در کابینه

همسر وزیر ارتباطات درباره برخی گمانه زنی ها مبنی بر حضورش در کابینه دوازدهم، گفت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی بی پایه و اساس و با اغراض سیاسی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروین داداندیش در گفت وگو با ایرنا، این شایعه ها و گمانه زنی ها را بسیار دور از واقعیت دانست و افزود: لازم است توضیحاتی درباره خودم، همسرم و فعالیت هایمان مطرح کنیم؛ البته چند بار این موضوع را در مصاحبه های مختلف بیان کرده ام.
وی ادامه داد: من در دوران دانشجویی عضو فعال انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا بودم و همواره سعی کردم در کنار مسئولیت های خانوادگی، فعالیت های اجتماعی و سیاسی نیز داشته باشم.
داداندیش افزود: در نخستین دوره تاسیس دفتر مشاور امور زنان در ریاست جمهوری در بخش بین الملل همکاری کردم؛ از آن تاریخ تاکنون همواره در بخش های مختلف، فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود را ادامه داده ام.
وی گفت: در سال ۱۳۹۲، مسئولیت ستاد زنان دکتر روحانی را برعهده داشتم و امسال نیز در ستاد انتخاباتی و کانون استادان حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب دوباره روحانی فعالیت داشتم؛ اما از آنجا که همسرم، در کابینه یازدهم حضور یافت، تصمیم گرفتم فعالیت هایم کمترین حاشیه را برای کار وی ایجاد کند و حضور کم رنگ ایشان در خانواده را نیز پوشش دهم.
داداندیش خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه همسرم در کابینه دوازدهم نیز حضور خواهد داشت، ترجیح می دهم مانند دور قبل اقدام کنم.
وی افزود: ما که برای گفتمان اعتدال و استمرار دولت تدبیر و امید تلاش زیادی کرده ایم، امروز بیشتر از دیگران باید کمک کنیم که دکتر روحانی موفق شود و به وعده های خود عمل کند.
داداندیش اضافه کرد: شرایط جامعه بسیار حساس است؛ بنابراین حضور در کابینه آنقدر اهمیت ندارد که با توسل به مطالب نادرست و کمپین و فضاسازی های غیرواقعی، فضای جامعه را به سمت ناامیدی و ناکارآمدی دولت بکشانیم.
وی گفت: باید دست رئیس جمهوری را باز بگذاریم تا با درایت و تدبیری که دارند بهترین ها و کارآمدترین ها را برای همکاری در دولت انتخاب کنند.
داداندیش در پایان افزود: خانم مولاوردی در چهار سال گذشته تلاش های زیادی کردند و امیدوارم هر جا که قرار می گیرند موفق باشند.

Share