معاون استاندار گیلان تأکید کرد:

کارگروه‎های اندیشه ورز تشکیل شود | اجرای برنامه‌های اجتماعی با ذائقه مردم سازگار باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: کارگروه های اندیشه ورز و گروه های مشورتی وبرنامه ریز در زمینه ترویج حقوق شهروندی و تقویت انسجام اجتماعی تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست کارگروه صیانت از حریم امنیت عمومی با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد گفت: مسئولان می توانند با ایجاد ارتباط صمیمی با مردم از طریق حضور در مساجد، بازار و مجامع عمومی مشکلات اجتماعی را آسان تر بررسی و حل کنند.

محمد احمدی پور با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر گرفتن هنجارها و با تکیه بر اصول اسلامی، عرفی و اخلاقی آسیب ها را بررسی و برای رفع آن ها تلاش کنند، تصریح کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت و حاکمیت موظفند در کنار عمران و سازندگی شهرستان ها، به رعایت حقوق شهروندی حل مسائل و مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اثر تخریبی مسائل اجتماعی بسیار پررنگ است پس باید در بحث انسجام اجتماعی توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون استاندار گیلان گفت: تشکیل کارگروه های اندیشه ورز و گروه های مشورتی و برنامه ریز و بهره گیری از افراد نخبه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در زمینه ترویج حقوق شهروندی و تقویت انسجام اجتماعی موثر است.

محمد احمدی پور یادآور شد که اجرای برنامه های اجتماعی باید با ذائقه مردم سازگار باشد تا بتوان رضایتمندی افراد جامعه را کسب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: همه دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت حقوق شهروندی مراجعین به ادارات و تکریم ارباب رجوع اهتمام جدی را برگزینند.

در این نشست علی پورحسن مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز به اهمیت صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان پرداخت و گزارشی از اقدامات سال گذشته در این حوزه اشاره کرد  و هر یک از حاضران نیز  در خصوص مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد، گسترش حاشیه نشینی، حفظ حقوق کودکان و ناهنجاری های فضاهای مجازی مطالبی را عنوان کردند.

Share