نشست مشترک مسئولان صداوسیمای گیلان با مدیران ملوان:

پخش زنده بازیهای تیمهای گیلانی | صداوسیما همیشه یار دوازدهم فوتبال گیلان

مدیرکل صداوسیما گفت: صداوسیما به عنوان یار دوازدهم در کنار باشگاه‌ها خواهد بود و برای ما موفقیت تیم‌ها اهمیت زیادی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ظهیری، مدیر کل صداوسیما و شورای ورزش مرکز گیلان با رئیس هیات فوتبال گیلان و مدیر عامل و مسئولان باشگاه ملوان برگزار شد.

مدیرکل صداوسیما در این نشست گفت: صداوسیما به عنوان یار دوازدهم در کنار باشگاهها خواهد بود و برای ما موفقیت تیمها اهمیت زیادی دارد.

ظهیری افزود: نباید اجازه داد که فضای مسموم رشت و انزلی دامن زده شود و باید فرهنگ سازی کرد و این فرهنگ سازی با یک یا دوجلسه جلسه امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: تماشاگران انتظار بازی زیبا را از تیمهایشان دارن چون بازیهای لیگهای دیگر را میبینند و به نظرم باید حمایتهای گوناگون از تیمها شود و ما آمادگی کامل داریم تا به تیمهای استان گیلان کمک کنیم و شاهد صعود ملوان، داماش و دیگر تیمهای گیلان به لیگ برتر باشیم.

صداوسیما همیشه یار دوازدهم ما بود

در ادامه این نشست رئیس هیات فوتبال گیلان هم گفت: در ابتدا باید از شما به عنوان تنها مدیر کل بومی صداوسیما که یارگر ما بودید و با کمک اعضای شورای ورزشی صداوسیما و دیگر همکارانتان با حمایتهای همه جانبه شما بازیهای سال گذشته را پخش کردید تشکر میکنم.

الماسخاله با بیان اینکه صداوسیما همیشه یار دوازدهم ما بوده افزود: امیدواریم امسال هم همانند سال گذشته یاریگر ما باشید.

در ادامه مدیر عامل ملوان گفت: ملوان با سابقه بیش از ۵۰ سال مدتی است دچار مشکلاتی شده است.

رضائیان گفت: ملوان سالهایی که در اختیار نیروی دریایی بود مشکلات کمتری داشت اما بعد از واگذاری به بخش خصوصی روز گار خوبی رو پشت سر نگذاشت و هربار به افراد جدیدی واگذار شد و آنها با تصور غلط اینکه میتوانند از ملوان به عنوان منبع درآمد خود استفاده کنند خواستار تحویل گرفتن تیم هستند اما بعد از مدتی تیم را رها کرده اند.

وی افزود: در فصل ۹۴-۹۵ مالکی که تیم را گرفت حدود ۱۲ میلیارد بدهی برای ملوان گذاشت و زمانی که ما تیم را در اختیار گرفتیم بابت تعهداتی که عملی نشد و نارضایتی بازیکنان و تعویض زیاد مربی ها باعث سقوط ملوان به لیگ دسته اول شد

رضائیان در پایان گفت: بابت پرداخت بدهی ملوان به زولان بازیکن سابق این تیم تا دوشنبه هفته آینده مهلت داریم و از صداوسیما میخواهیم که در راه اندازی کمپین حمایت از ملوان به ما کمک کند.

در ادمه معاون سیما درباره پخش زنده بازیهای تیمهای گیلان گفت: ما با توجه به منابعی که در اختیار ماست و تجهیزات و امکاناتی که داریم در فصل جدید هم بازیها را پخش خواهیم کرد اما در سطح کلان مسئولان استانی باید به ما کمک کنند و در بخش های جانبی ورزش سرمایه گذاری ویژه کنند.

بخشی نژاد در ادامه افزود:سال قبل سپیدرود لیگ برتری شد و امیدواریم در لیگ برتر بدرخشد به ملوان هم کمک خواهیم کرد تا امسال به لیگ برتر صعود کند

وی افزود: چند استان محدود تیم لیگ برتری داریم که میشود از سازمان صداوسیما کمکی به گیلان شود تا با تجهیز امکانات و خرید دوربین های جدید تصاویر با کیفیت تر برای پخش بازیها داشته باشیم چون قرار بر این است که بازیهای لیگ دسته اول امسال علاوه بر شبکه باران از شبکه ورزش هم پخش شود و ما خوشحال میشویم که بتوانیم بازیهای تیمهای گیلانی را از شبکه های سراسری پخش کنیم.

در پایان تهیدست مدیر پخش سیما، خدادادی مدیرتولید سیما، معصوم پرست از خبر گیلان، حسن نژاد تهیه کننده برنامه ورزشی رادیو، جعفری گزارشگر، وهابی گزارشگر، رمضانی پور رئیس هیات فوتبال بندرانزلی راهکارهایی برای کمک به تیمهای گیلانی را بیان کردند.

Share