دیارمیرزا گزارش می‌دهد

پایان ۲۵ سال انتظار ارتش سرخ گیلان و شکست در عضدی رشت

پس از ۲۵ سال انتظار سپیدرود رشت اولین دیدار خود را در سطح اول فوتبال ایران و در ورزشگاه عضدی رشت برگزار کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته دوم هفدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند(گزارش تصویری)

سیدمحمدحسینی، هادی موسوی، سیدمحسن حسینی، مهرداد جماعتی، میلاد قربانزاده، پویا نزهتی، محمد میری، میثم فردوسی، غلامرضا رضایی، میعاد یزدانی و عماد میرجوان ۱۱ بازیکن اصلی سپیدرود در این بازی بودند.

محمد ناصرى، یوره چلاک، محسن آقایى، کریم احمدى، احسان پیرهادى، مصطفى احمدى، حسین بادامکى، رضا شربتى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان و کیوان امرایى نیز ترکیب اصلی سیاه جامگان را تشکیل دادند.

** این بازی در حالی با سوت رضا عادل آغاز شد که حدود پنج هزار نفر هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند.

** اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه ۱۱ توسط سپیدرود ایجاد شد که ضربه ی سر هادی موسوی با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

**اولین گل بازی در دقیقه ۱۴ بازی توسط کیوان امرایی برای سیاه جامگان و در آشفتگی خط دفاعی سپیدرود به ثمر رسید.

**سپیدرود پس از دریافت گل با حمایت بی وقفه تماشاگرانش جلو کشید و در دقیقه ۲۷ بازی شوت عماد میرجوان با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

** در دقیقه ۳۷ بازی مهرداد جماعتی در موقعیت خوبی قرار گرفت که داور پرچم را به نشانه آفساید بالا برد و این موضوع با اعتراض کادر فنی تیم سپیدرود همراه شد.

**سپیدرود در دقیقه ۴۶ بازی موقعیت خوبی داخل محوطه جریمه حریف بدست آورد که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

** نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع سیاه جامگان به پایان رسید.

** با شروع نیمه دوم بازی و در دقیقه ۴۹ حسین کعبی جایگزین میلاد قربان زاده شد.

** محمدعلی ثابت قدم شهردار سابق رشت، شفقی فرماندار شهرستان رشت و فتاحی مسوول برگزاری سازمان لیگ در جایگاه ویژه حضور دارند.

** در دقیقه ۵۸ بازی امیرمحمد پناهی برای سیاه جامگان جایگزین احسان پیرهادی شد.

** در دقیقه ۶۴ حسین ابراهیمی برای سپیدرود جایگزین غلامرضا رضایی شد.

**در دقیقه ۶۶ بازی سپیدرود روی یک توپ ارسالی از روی نقطه کرنر صاحب موقعیت خوبی شد اما باز هم توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه عبور کرد.

**در دقیقه ۶۷ گوران برکویچ برای سیاه جامگان جایگزین کیوان امرایی زننده گل این تیم شد.

**در دقیقه ۷۰ بازی سومین و آخرین تعویض سیاه جامگان انجام شد و وحید عسکری جایگزین یوری چولاک شد.

**بازیکنان سپیدرود که پر اشتباه ظاهر شدند چندین موقعیت را به تیم حریف دادند و سرانجام گل دوم را نیز در دقیقه ۷۸ دریافت کردند.

**در دقیقه ۸۱ بازی داور به سود سپیدرود پنالتی گرفت که سهیل حق شناس که تنها چند دقیقه بیشتر از حضور او به عنوان بازکن جانشین محمد میری نمی گذشت این توپ را وارد دروازه کرد تا اولین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند.

**سپیدرود که به آب و آتش میزد در دقیقه ۸۶ بازی صاحب موقعیت خوبی شد اما تنوانست از این توپ استفاده کند.

** ۴ دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم هم به پایان رسید و سپیدرود در نهایت بازی را پس از ۴۳ بازی در رشت واگذار کرد.

**در پایان بازی تماشاگران سپیدرود که همواره در طول بازی مشوق تیم خود بودند و بدون حاشیه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند، بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

** سکوهای روبروی جایگاه ورزشگاه عضدی رشت در حالی برای ایمن‌سازی در حال تعمیر است که با بنرهای راهنمایی و رانندگی احاطه شده است. بر روی این بنرها شعاهایی چون  «با پارک دوبله زمان را برای دیگران متوقف نکنیم و با احتیاط رانندگی کنیم خانواده منتظر ما هستند» نوشته‌ شده است.

Share