کارشناسی هواشناسی خبر داد:

وضعیت هوای گیلان طی ۲ روز آینده | رگبار و رعد و برق در راه است

نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات به نسبت ناپایدار از منطقه است که بر این اساس طی ۲ روز آینده شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق مهیاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از احتمال رگبار، افزایش ابر، وزش باد و رعد و برق در استان طی ۲ روز آینده خبر داد.

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات به نسبت ناپایدار از منطقه است که بر این اساس طی ۲ روز آینده شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق مهیاست.

وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت ها ابری، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی نقاط ابری، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۳۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۶ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۴ و ۲۴ درجه ثبت شده است.

وی دمای آب دریا طی ۲ روز آینده را ۳۱ درجه سلسیوس عنوان و اضافه کرد: وضعیت دریا برای شنا طی روزهای یادشده با احتیاط مناسب است.

Share