همه یک روز رفتنی هستند

واکنش معنادار سهیل حق شناس | نظر محمدی حاضر نشد از من دلجویی کند!

دوستان عزیز،همبازیهای گرامی وقتی بعد از برد دیدم که حتی برایتان مهم نبود که به کنارم بیایید امدم با تک تکتان دست دادم و برد را تبریک گفتم و بیرون رفتم و نه شما نه سرمربی تیم و نه دیگر اعضای کادر بجز امید روانخواه و مهندس بهارمست حاضر نشدید در آخرین لحظات کنارم باشید.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا، سهیل حق شناس، کاپیتان دوست داشتنی سپیدرود رشت شب گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد بدون اینکه حتی اجازه ورود به زمین را پیدا کند. او پس از تعویض سوم سپیدرود و قبل از اینکه بازی پایان یابد چهارگوشه زمین را بوسید تا خداحافظی غریبانه ای داشته باشد.

حق شناس که از رفتارهای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رضایت نداشت در صفحه شخصی اینستاگرام خود نسبت به اتفاقات شب گذشته واکنش نشان داد و نوشت:

«همیشه عاشقت بودم و همیشه عاشقت میمانم سپیدرود جاویدان
همه یک روز رفتنی هستند دیروز هم نوبت من شد و چه سعادتی که در ورزشگاه عضدی و روبروی دوستان و هواداران عزیز این اتفاق برایم رقم خورد.
تبریک به همه هوادارن و بازیکنان و کادر فنی بابت پیروزی دلچسب دیروز.
پیامهای محبت امیز شما از سراسر ایران را گرفتم و واقعا شرمنده این همه ابراز محبت دوستان هستم.ببخشید که نمیتوانستم تک تک از همه عزیزان تشکر کنم.
خدمت دوستان عرض کنم من بابت تعویض نشدنم اصلا ناراحت نشدم و سرمربی در ان زمان حق انتخاب داشت و ایشان در آن لحظه احساس کردند نتیجه مهمترین چیز است هر چند همین سال قبل در تمام بازیهای رشت فیکس بودم و نتیجه باخت حاصل نشد و باز هم اعتراضی بر آن وارد نیست.اگر ناراحتی هست از آنجاست که حداقل قبل یا بعد از تعویض سوم میشد آمد یا مرا صدا زد و از من دلجویی کرد و شرایط را توضیح داد و مرا آرام کرد.باز هم اشکال نداشت من وقتی دیدم هواداران بعد از تعویض سوم یکسره مرا تشویق کردند.تصمیم گرفتم زودتر خداحافظی کنم و به رختکن بروم تا مردم مرا نبینند و احساسی تر نشوند.ولی وقتی از جلوی نیمکت گذشتم حتی دوستان کنارم حاضر نشدند.
دوستان عزیز، همبازیهای گرامی وقتی بعد از برد دیدم که حتی برایتان مهم نبود که به کنارم بیایید امدم با تک تکتان دست دادم و برد را تبریک گفتم و بیرون رفتم و نه شما نه سرمربی تیم و نه دیگر اعضای کادر بجز امید روانخواه و مهندس بهارمست حاضر نشدید در آخرین لحظات کنارم باشید و مرا تنها در کنار مردم و دور زمین رها کردید.دستمریزاد.حتی جناب نظر محمدی حاضر نشد زمانی که مرا در رختکن دید از من دلجویی کند و خدا قوت بگوید و حتی دیشب که چشم براه بودم نه تماسی نه پیامی.
ملالی نیست ولی امیدوارم دوستان از این به بعد در سپیدرود بیشتر بدرخشید.
هواداران عزیز و دوستان گرامی از آنجایی که جناب نظر محمدی به من اعتماد نکرد و برگه فسخ قرارداد مرا روز امضای قرارداد گرفت و من به دلیل اعتمادی که به ایشان داشتم بدون خواندن آن را امضا کردم و پریروز فهمیدم که جریان چه بود ترجیح میدهم فعلا در کنار تیم نباشم.چون اولین شرط موفقیت تیم اعتماد است.شاید بزودی شاید هم ……در خدمت شما باشم.
افتخارم رشت است.اینها همه بزودی از یاد همه میرود.همانطور که دیگران رفتند.به قول خود اقای نظر محمدی مردم تنها چیزی که یادشان می ماند نتیجه است.شاید ایشان درست میگویند و من زیادی دم از ارزشها میزنم.ولی همین جا به همه شما قول میدهم بخاطر موفقیت خودم دست به هر کاری نزنم.
آرزوی سربلندی سپیدرود و شهرم را دارم».

Share