جعفری در گفتگو با دیارمیرزا عنوان کرد:

هر ۷ گزینه تصدی‎گری شهرداری انزلی کارنامه خوبی دارند | انتخاب شهردار تا ۱۲ شهریور

وی خالی بودن صندوق و بدهی های شهرداری انزلی را از مشکلات مهم و اساسی دانست و افزود: هر هفت گزینه شهردار شدن انزلی توانمند و خوب هستند اما باید ببینیم کدام یک گزینه ها می تواند شهرداری انزلی را از این بحران نجات دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شعبان جعفری عضو شورای شهر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم شهر بندر انزلی در روز آینده، گفت: رییس جلسه فردا به لحاظ سنی انتخاب می شود و چون خانم نصیری بیشترین سن را بین افراد منتخب دارند بنابراین ایشان رییس جلسه می باشند.

وی با بیان اینکه در جلسه فردا دو نفر به عنوان منشی حضور دارند گفت: آقایان برف چالان و کریم بخش به علت اینکه کم سن ترین افراد هستند به عنوان منشیان جلسه فعالیت می کنند.

جعفری افزود: پس از جلسه تحلیف فردا، جلسه ای برگزار می کنیم که رئیس، نائب رییس، خزانه دار و منشیان انتخاب می شوند و در جلسه ای دیگر که در آینده برگزار می کنیم روسای کمیسیون ها انتخاب می شوند.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر انزلی با بیان اینکه قرار است اطلاعات شورای شهر توسط سخنگوی شورا به گوش مردم برسد، گفت: ۱۲ شهریور به احتمال قوی شهردار بندر انزلی انتخاب می شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز شهردار انزلی مشخص نشده است، گفت: ۷ نفری که گزینه ما هستند همگی شانس یکسانی برای شهردار شدن را دارند.

جعفری با بیان اینکه هر کدام از گزینه های شهردار شدن، شهر را به گونه ای تعریف کردند، گفت: باید ابتدا ببینیم شرایط شهرداری چگونه است سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

وی خالی بودن صندوق و بدهی های شهرداری انزلی را از مشکلات مهم و اساسی دانست و افزود: هر هفت گزینه شهردار شدن انزلی توانمند و خوب هستند اما باید ببینیم کدام یک گزینه ها می تواند شهرداری انزلی را از این بحران نجات دهد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر انزلی با اشاره به اینکه شورای شهر جدید با پشتیبانی و آرای مردمی روی کار آمده است، گفت: تفاوت شورای شهر جدید با دوره های دیگر این است که مردم به ما اعتماد کردند و به لیست رأی دادند.

وی افزود: با توجه به این اعتماد مردمی باید اتحاد و همدلی خود را در راستای خدمت به مردم حفظ کنیم.

جعفری با بیان اینکه ما باید مردم را به زندگی در این شهر امیدوار کنیم، گفت: یأس و ناامیدی که در سال های سال ایجاد شده است را برطرف نماییم.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر انزلی با اشاره به اینکه باید ببینم کدام یک از اولویت های ما سهل الوصول تر است، اظهار داشت: باید با برنامه های کوتاه، میان و بلند به مشکلات شهر رسیدگی کنیم.

وی همچنین در پایان گفت: اولویت اصلی ما حضور حداکثری و مشارکت مردم در پروژه ها و برنامه های شورا است.

Share