امام‌جمعه موقت لاهیجان: حالا امام‌جمعه چه کسی باشد مهم است؟

هرکسی نباید نظر دهد | آیت الله قربانی نماینده ولی‌فقیه است و با تهران کنار می‌آیند

امام‌جمعه موقت لاهیجان بابیان اینکه ما مسئول داریم و هرکسی که نباید نظر دهد گفت: خطبه‌خوانی مسئولیت بسیار بزرگی است که تن آدم را می‌لرزاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، هادی شکری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر بابیان اینکه نماز جمعه محفل سیاسی معنوی است که دشمنان از آن حساب می‌برند اظهار کرد: وقتی سخنرانی حرفی میزند قصد خاصی ندارد و منظورش کلی است که برخی تفسیر به رأی می‌کنند، گرچه منظوری دارند ولی باید به‌صورت کلی در نظر گرفته شود.

وی با اذعان به اینکه اختلاف‌سلیقه‌ها وجود دارد گفت: اگر تضادها مدیریت شود باعث تکامل می‌شود اما این اختلافات اگر برای ترور شخصیت باشد بد است.

امام‌جمعه موقت لاهیجان تصریح کرد: آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه است و افرادی که دم از ولایت می‌زنند، همان رهبر انقلاب ایشان را به‌عنوان نماینده خود انتخاب کرده‌اند، چطور می‌توان ولی‌فقیه را قبول داشت ولی نماینده آن را قبول نداشت.

وی افزود: آیت‌الله قربانی ۷۰ جلد کتاب نوشته‌اند که به زبان‌های مختلف ترجمه‌شده و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، البته معصوم هم نیستیم و ممکن الخطا هستیم و نباید این‌همه خوبی را کنار بگذاریم.

شکری بابیان اینکه خطبه‌خوانی مسئولیت بسیار بزرگی است که تن آدم را می‌لرزاند افزود: امضای مقام معظم رهبری پای حکم ایشان درج‌شده، آیا این قابل‌احترام نیست؟ حالا امام‌جمعه چه کسی باشد مهم است؟

وی با اشاره به اینکه مردم از تنش بدشان می‌آید بیان کرد: بعد ما مسئول داریم و هرکسی که نباید نظر دهد، ایشان نماینده ولی‌فقیه است و با تهران کنار می‌آیند، می‌شود در خطبه‌ها لحن صحبت مهربان‌تر باشد.

امام‌جمعه موقت لاهیجان بابیان اینکه شما از کجا می‌دانید آقایی از روی شهوت و مسائل دنیوی تصمیم‌گیری می‌کند اظهار کرد: اگر این بازار داغ شود همه باید به هم تهمت بزنیم و فراری باشیم، آبروی یک انسان مؤمن عادی از حرمت‌خانه‌ خدا بالاتر است.

شکری با اشاره به اینکه خاطرات آزادگان بازخوانی شود افزود: اسرا که از بی دارویی به شهادت رسیدند، نکند خدای‌نکرده وسوسه‌های دشمن تأثیرگذار باشد، آزادگان نور چشم ما هستند و برای ما ارزشمند هستند.

Share