نظرمحمدی مطرح اظهار کرد:

هدف اصلی ما بقاء در لیگ برتر است | هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما مشکل ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: امیدوارم با حمایت و تلاش بیشتر در لیگ برتر شرایط خوبی پیدا کنیم و هدف اصلی ما نیز با توجه به بضاعت و شرایطی که داریم، بقاء در این لیگ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، علی نظرمحمدی با بیان این که کار بسیار دشواری پیش رو داریم و باید خیلی با احتیاط عمل کنیم تا دچار مشکل نشویم افزود: امیدوارم که به هدف خود دست یابیم تا در سال‌های آینده، بتوانیم وضعیت بهتری را پیدا کنیم.

وی در ادامه به دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته اول لیگ برتر اشاره و بیان کرد: هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما مشکل ندارد و ما فریب شرایط تیم نفت را نمی‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: تیم فوتبال نفت تهران یک تیم ریشه‌دار است و فصل گذشته نیز قهرمان جام حذفی کشور شده و به هیچ وجه این تیم را دست‌ کم نمی‌گیریم.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: البته کار ما در لیگ برتر بسیار سخت است چون ما در بخش سخت‌افزاری شرایط تیم های دیگر را نداریم و از طرف دیگر تجربه بازی در این لیگ را نیز نداریم.

وی یادآور شد: سپیدرود رشت زحمات زیادی در این چند سال کشید و هواداران این تیم سختی‌ های زیادی را متحمل شده اند تا امروز به لیگ برتر رسیدیم، به همین دلیل ما باید تلاش بیشتری را به خرج دهیم تا کاستی های موجود را برطرف کنیم.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که به رقابت های لیگ برتر صعود کرده، در اولین دیدار خود در این مسابقات، عصر پنجشنبه در تهران به مصاف تیم نفت خواهد رفت.

Share