سرمربیان تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان

نظرمحمدی: شانس با ما یار نبود | میثاقیان: برتر از سپیدرود بودیم و بازی را بردیم

سرمربیان تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان پس از پایان بازی در کنفرانس خبری حضور یافتند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان در چارچوب رقابت های لیگ برتر با شکست دو بر یک ارتش سرخ گیلان همراه شد(گزارش تصویری)

برتر از سپیدرود بودیم و بازی را بردیم

اکبر میثاقیان در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تبریک ایام ولادت، اظهار داشت: به آمار و ارقام کار نداریم ما از سپیدرود برتر بودیم و بازی را بردیم.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) به ما کمک کرد، اظهار داشت: بازیکنان تیم ما با تمام توان بازی کردند و چندین موقعیت دیگر را نیز از دست دادند.

میثاقیان ضمن تشکر از مسوولین هیأت فوتبال استان گیلان، افزود: مسوولین فوتبال گیلان تمام تلاش خود را کردند تا زمین را برای بازی آماده کنند.

سرمربی سیاه جامگان با اشاره به اینکه این تیم بسیار بهتر از سپیدرود بوده است، اظهار کرد: سپیدرود تنها بر روی ضربات ایستگاهی برنامه داشت و در این تاکتیک بسیار قوی بود که خوشبختانه توانستیم جلوی گلزنی این تیم را بگیریم.

شانس با ما یار نبود / همه از کیفیت بازی سپیدرود راضی بودند

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت نیز در کنفرانس خبری پس بازی با بیان اینکه بازی جان داری را از تیم سپیدرود دیدیم و بسیار بهتر از بازی گذشته بود، گفت: تیم ما در نیمه دوم هر کاری که می توانست کرد و بسیار خوب بازی کردیم اما متأسفانه شانس با ما یار نبود.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت این شکست با من است اظهار کرد: اگر قرار است فشاری بر روی کسی بیاید باید بر روی بنده بیاید، بازیکنان ما به خوبی بازی کردند.

نظرمحمدی با بیان اینکه سپیدرود تیم کم تجربه ای در لیگ برتر است، افزود: باید از هفته ششم به بعد تیم سپیدرود را ببینیم.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه از بضاعت مالی ما حداکثر استفاده را در یارگیری را داشتیم، اظهار کرد: باید یواش یواش خورد را برای بازی ها آماده کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه امروز همه از کیفیت بازی سپیدرود راضی بودند، اظهار داشت: امروز سپیدرود چهره تیم بازنده را نداشت.

وی افزود: امروز متأسفانه از بخش اعظم تماشاگران خود محروم بودیم و این موضوع به علت تعمیرات ورزشگاه بود و بخش دیگری تبلیغات نامناسبی که سبب شد تماشاگران همان ظرفیت موجود را نیز پر نکردند.

سرمربی سپیدرود ادامه داد: پتانسیل ما حداقل بضاعت موجود برای بقا در لیگ برتر است. تیم سیاه جامگان کاملا عقب کشیده بود و چاره به غیر از بازی مستقیم نداشتیم و سر دوتا غافلگیری و شوت گل خوردیم.

Share